• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Asta e ca Mircea. Castiga si el o cursa si are gura mare... Niciodata n-a fost modest. Chestia e ca Ferrari, cu Alonso, s-au batut la titluri in ultimii ani. Au pierdut, n-au castigat. Dar au fost la bataie. Tu unde erai, Hamiltoane? Langa Nicole si plangeai marea despartire? Stai calm. Toata lumea stie ca perioada 2000-2004 a fost una dintre cele mai plictisitoare, la fel ca sezonul 2011 sau 2013. Una e sa castigi pentru ca-ti invingi adversarii in lupta directa si alta e sa castigi pentru ca stii tu sa iei piciorul de pe acceleratie. E ca si cum un boxer ar castiga din cauza faptului ca fuge mai repede. Vrem lupte in F1.
    Hamilton: "Ferrari critică noua eră a Formulei 1 pentru că nu câştigă"
  • @@Soxy Nu cred ca lumea il considera pe Alonso cel mai bun, doar asa... pentru ca e Alonso si e la Ferrari. De ce nu l-ar considera si pe Massa? Apoi nu cred ca cineva de aici te considera vreun Freud doar pentru ca vorbesti tu despre ceea ce gandeste Alonso. Intelegi? Trebuie sa demonstrezi ceva ca societatea sa-ti puna o eticheta. Mai repede societatea iti pune o eticheta negativa decat una pozitiva de "cel mai bun".
    Alonso: "În Bahrain va fi o cursă dificilă, la fel ca în Malaysia"
  • Ce motor vor pune? Nissan? Nu-i vad luand motor de la Honda, atat timp cat Red Bull au sponsori pe cei de la Infiniti, iar Infiniti apartine de Nissan. De ce si-ar sustine Honda concurenta? Echipa in sine se numeste Infiniti Red Bull Racing. Mercedes, Ferrari - nici gand, poate sa le dea un motor la mana a doua :)) Poate BMW, poate vor dori sa-l sustina pe Sebica.
    Red Bull: "Vom căuta alternative pentru motor dacă nu înregistrăm progrese cu Renault în trei luni"
  • Nu va mai agitati. N-a fost Domenicali concediat dupa marele dezastru din 2009(2014 se anunta iarasi un dezastru), dupa dezastrul de la Abu Dhabi din 2010, dupa dezastrul din 2011, dezastrul din 2012 cand Ferrari n-a mai dezvoltat monopostul si i-a permis lui Vettel sa recupereze, la fel in 2013... Cred ca nea Luca a trecut la baieti si ii plac astia cu ochelari. Altfel nu vad care ar fi motivele pentru care l-ar tine pe Domenicali. Asta e bun ca PR, de fapt Domenicali chiar e PR, nu inteleg cum a ajuns sa conduca o echipa de Formula 1. La ce resurse are Ferrari an de an, ar trebui sa castige titlul cel putin o data la doi-trei ani.
    Alonso şi Raikkonen, dezamăgiţi de rezultatele din Malaysia
  • A terminat si Vettel o cursa si au aparut "fanii" sai :)) Acum 2 saptamani nimeni nu vorbea de Vettel, nimeni nu-l sustinea, "fanii" lui erau ca Mircea astazi.
    Hamilton a câştigat fără emoţii cursa de la Sepang! Rosberg şi Vettel au completat podiumul
Pagina
12345...158159160...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău