• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Se anunta o mare tzeapa la RBR :)) Abia astept primele curse si sa dispara copilul ala dement din primii 5 si sa ajunga pe la coada top 10, unde ii e locul cu manevrele lui prin care a scos pe atatia din cursa. O sa vina si ziua aia in care altii o sa-l scoata cand o sa-i fie lumea mai draga...
    Red Bull anticipează un sezon 2019 plin de succes: "Vom câștiga cinci curse și suntem între Ferrari și Mercedes"
  • Vettel, campionul testelor de iarnă. Măcar atât. Câștigă și el ce poate :))
    Au început testele de Formula 1 de la Barcelona: Vettel, cel mai rapid în prima dimineață
  • @91schumi nu am zis ca ar trebui sa fie nr 1, dar daca tot e tanar si talentat si il aduci dupa ce vettel a pierdut 2 titluri mondiale, macar lasa-i sa se bata liberi primele 5-6 curse. Daca de la inceput spui ca il sacrifici pe Leclerc pentru Vettel, e clar ca ii strici toata cariera. Nici Schumacher si nici Alonso nu mai erau ce au fost daca stateau in umbra cuiva. Daca tot voiau un nr 2 de meserie, puteau lua un Sainz, un Perez, un Hulkenberg. Greseala lui Leclerc ca a acceptat rolul de nr 2. @@ferr1Nu ai cum sa fii mai rapid decat coechipierul daca pleci cu rolul de nr 2. E destul de clar ca Ferrari nu vrea sa functioneze cu echipa divizata si mesajul lui Binotto spune ca vor trage pentru Vettel campion. Nu-mi fac griji, sunt sigur ca Vettel va pierde cu demnitate si in 2019.
    Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție”
  • Cred ca cea mai importanta stire despre Ferrari e aia ca Binotto a admis ca Leclerc va fi nr 2 si echipa il va favoriza pe Vettel. Ca altfel neamtul nu prea reuseste sa se impuna in fata adversarilor si sigur e frustrat ca fanii Ferrari, in mare parte, il preferau pe Kimi care era mai cool decat un baietel emotiv ce se chinuia sa vorbeasca in italiana. Pacat de Leclerc, cariera irosita. Mai bine ramanea la Sauber, nu are rost sa vii nr 2 la o echipa mare. Daca vreti sa dati exemplul lui Hamilton-Alonso 2007, acolo Hamilton a venit la echipa cu tot sprijinul echipei, situatie complet diferita.
    Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție”
  • Cred ca v-au scapat cele mai importante detalii despre sauber-Alfa. Alfa Romeo va mări sponsorizarea cu 50 de mil de Euro pe an si vor ajunge in 2019 la un buget de 250 de mil, la egalitate cu McLaren si Renault, si dupa Mercedes, Ferrari si RedBull. Deci cam locul 4 la buget. Apoi, tot in 2019, vor primi motor gratuit de la Ferrari. Deci au 250 de mil de cheltuit pe mofturile lui Kimi si dezvoltare. Numai ca marea problema o reprezinta pilotii. Giovinazzi nu prea are ce sa caute in F1, iar Kimi... e Kimi, s-a vazut si la Ferrari cat chef mai are. Sper sa renasca, dar la echipa asta e nevoie de un pilot cu pofta, dar talentat. Ocon facea o treaba excelenta la Alfa in 2019.
    Sauber își schimbă numele în Alfa Romeo Racing în sezonul 2019: echipa va rămâne independentă de constructorul italian
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău