Feedback

Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție”

Publicat Vineri, 15.02.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 37
Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție” - Poza 1
Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție” - Poza 2
Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție” - Poza 3
Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție” - Poza 4
Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție” - Poza 5
Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție” - Poza 6
Ferrari prezintă noul monopost pentru sezonul 2019: “Este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție” - Poza 7
Ferrari a publicat primele imagini cu noul monopost pentru sezonul 2019 și susține că noul SF90 este o “evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție”.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a prezentat vineri primele imagini digitale cu noul monopost cu care va concura în sezonul 2019 al Formulei 1.

Monopostul Scuderiei este în continuare predominant roșu, dar un roșu mat, cu câteva elemente de culoare neagră.

Pe numele său complet Ferrari SF90, monopostul respectă noul regulament tehnic adoptat în special pentru aripile față și spate.

Cu o linie de piloți formată din multiplul campion mondial Sebastian Vettel și tânărul Charles Leclerc, Ferrari speră să spargă gheața în 2019 și să obțină primele titluri din noua eră V6 turbo.

Parcursul italienilor în acest sezon de Formula 1 va fi supervizat de noul director de echipă Mattia Binotto, cel care l-a înlocuit de curând pe Maurizio Arrivabene.

În 2018, echipa a avut realizări bune. Această mașină este o evoluție a mașinii de anul trecut, nu o revoluție. Am încercat să forțăm limitele și să fim cât mai inovatori. Am muncit mult și ne place rezultatul, a declarat Binotto, la dezvelirea monopostului SF90.

Ferrari se pregătește acum să meargă la testele de la Barcelona. Prima sesiune de teste a noului sezon va avea loc în perioada 18-21 februarie, în timp ce a doua sesiune se va desfășura în perioada 26 februarie - 1 martie, iar ambele vor avea loc la Barcelona.

Lansări monoposturi 2019:

● Haas: 7 februarie 
● Toro Rosso: 11 februarie
● Williams: 11 februarie
● Renault: 12 februarie 
Red Bull, Mercedes: 13 februarie 
● McLaren: 15 februarie 
● Sauber: 18 februarie

Via Ferrari, F1

 


Comentarii (37)

  • Stefan
    Urata culoare, sper sa revina la rosu glossy..
    7 28
  • Costel
    ferari sf90 inseamna sfarsitul la hegemonia mercedes in f1
    2 2
  • Acum ca le-am vazut pe toate, chiar si pe Alfa Romeo, cele mai reusite par ar fi Mercedes si Mclaren care se pare ca s-a trezit in sfarsit! Cei de la Ferrari au inceput si ei cu copy-paste de la atii (vezi branhiile de la nasul aripii fata, ideea McLaren de anul trecut). In rest este o masina saracuta rau de tot. Ca sa nu mai zic de culoare! Un fel de bulion!
    3 4
  • da e urita si aerodinamika e zero mai ales partea frontala nul acesta vor fi la mijlokul pluonului
    8 35
  • @fanf1
    Ma mira cum de nu te-au pus pe tine in locul lui Binotto ! Ca prea le stii si te pricepi la toate ... aproape ca un om mare ...
    30 10
  • Stefan
    Nu ca are dreptate, am observat si eu greselile facute, are jiglerul cazut in baie iar coclenderul nu cred ca este pus bine in zona aia..
    23 7
  • Prezentare chiar de ziua mea!Sper la un titlu anul acesta cel putin pe echipe!Forzza FERRARI!
    15 10
  • Costel
    succes lui leclerc si vetel in misiunea: titluri mondiale 2019
    3 2
  • auzi tu @fanf1 nus inginer in f1 dar dupa cum arata aerodinamika lasade dorit priviti la mercedes sau reddbull si va veti conving de asta asa aripa este si la alfa romeo cu exceptia nasului despartit in doua binoto stie cum trebuie sa mearga un motor dar la aerodinamika nu prea va vet convinge dupa vreo 4 ........5 curse ca am avut dreptate asa si anul trecut cind am zis ca mercedes vor lua mbele titluri nimeni nu a crezut dar acum ce ,unde sunt titlurile ,numai comentarii negativa stiti sa scriti priviti lumea reala ,anul trecut vati inbatat cu apa rece anul acesta tot va fi asa
    9 21
  • Ati avut masinuta telighidata pe vremea odiosului? Daca nu, Ferrari-ul asta s-ar potrivi perfect pentru o mica distractie! Ii puneti un cablu, ca asa erau atunci, niste baterii si spor la distractie! Cam asa arata masinuta asta! Parca este luata de pe un raft al unui magazin cu jucarii! Neispirata total! Cred ca au stins lumina cand au proiestat-o! Mercedesul zboara pe langa gluma asta!
    3 4
  • robert fan
    @fanf1 prietene te faci de ras. Inceteaza cu comentariile tehnice unde toti pe aici suntem 0 fata de orice inginer de F1.
    Monoposturile sunt de prezentare. Aripa fata se modifica la fiecare circuit in functie de mai multi factori.
    Mie personal imi place masina dar nu avea ce sa fie atat de spectaculos deoarece stiam ca va fi mult rosu. Abia astept sa inceapa campionatul.
    19 8
  • ba
    @...vb de MERCEDES si gayul de cra cra...banuiesc
    2 2
  • Serban
    Dupa aspectul exterior, din ceea ce am vazut pana acum, doar Red Bull si Alfa Romeo arata a masini noi, restul, in frunte cu Mercedes si Ferrari, au fost conservatori si doar au dezvoltat conceptele de anul trecut. Este normal, mai ales pentru cele doua din frunte, nu o iei de la zero si nu schimbi un concept castigator, doar ca sa-l multumesti pe "fanf1".
    Astept testele ca sa vad masinile reale. Stie cineva un site unde pot fi urmarite live, in afara de sky, care cand merge, cand nu ?
    5 13
  • Interesant cate abordari aerodinamice diferite o data cu noile schimbari regulamentare. Ramane de vazut cine a tras cartea castigatoare. Saptama urmatoare vor veni si primele teste oficiale si vedem care se "invarte" mai bine.
    Desi in imagini pare mai aprinsa culoarea, mai mult ca sigur e aceeasi rosso corsa, iar culoarea si/sau aerodinamica conteaza mai putin daca la sfarsitul zilei te urci pe cea mai inalta treapta a podiumului, pentru ca nu colectia primavara-vara de la Milano.
    10 6
  • @robert fan
    In primul rand fanf1 se face de ras cu gramatica ... sau poate ii lipseste cratima de pe tastatura. In rest, cel de sus cu mila.
    11 7
  • Ha,ha,ha...
    Unde erau expertii in aerodinamica...doar din "ochi" isi dau unii seama daca e reusit sau nu un monopost, ce tunel de vant si simulari, avem aici expert/experti de la "bravo,ai stil" ! :))))))
    8 11
  • Mie imi place si culoarea mata, asta daca intr-adevar ce se vede in poze este realitatea...daca te uiti la prima poza cu partea frontala, partea din fata pare mai lucioasa sau doar e de la blitz.
    Si mie mi se pare partea frontala parca taiata cu ciobul.
    0 3
  • Si inca ceva, pare ca au copiat lateralale partii frontale de l rBR, UN PIC ONDUITE INSPRE EXTERIOR.
    1 2
  • la mine tastatura e in rusa primul rind as sri in rusa dar voi nu intelegeti nimik
    7 11
  • @fanf1
    Orice tastatura, in romana, rusa, sau araba, are o tasta cu o liniuta desenata pe ea. Aceea se numeste cratima si se foloseste la scrierea corecta gramatical. Trebuie numai sa stii cand sa folosesti tasta respectiva. Se pare ca nu este cazul tau ...
    9 6
  • Pt mine pana acum Mercedes si Ferrari imi plac cel mai mult, de cum arata. Ramane de vazut cum va arat si Red Bull, dar nu mi-a placut de cum a aratat in "edita asta limitata" cum zic ei.
    3 1
  • Cica, culoarea mata a noului Ferrari e din motive tehnice. E cu cateva grame mai usoara si probabil asa vrea sa-i bata Binotto pe Mercedes.
    2 11
  • Cred ca cea mai importanta stire despre Ferrari e aia ca Binotto a admis ca Leclerc va fi nr 2 si echipa il va favoriza pe Vettel. Ca altfel neamtul nu prea reuseste sa se impuna in fata adversarilor si sigur e frustrat ca fanii Ferrari, in mare parte, il preferau pe Kimi care era mai cool decat un baietel emotiv ce se chinuia sa vorbeasca in italiana.
    Pacat de Leclerc, cariera irosita. Mai bine ramanea la Sauber, nu are rost sa vii nr 2 la o echipa mare.
    Daca vreti sa dati exemplul lui Hamilton-Alonso 2007, acolo Hamilton a venit la echipa cu tot sprijinul echipei, situatie complet diferita.
    6 9
  • Sper ca anul asta sa fie o concurenta si mai acerba, atata tot. Ferrari spun ca-s tari, castiga grame la vopsea, Vettel da jos kilograme, par sa duca la extrema totul. Mercedes vad ca tace nu prea spun nimic , Toto e silent, insa zic eu, sigur scot ei ceva din joben.
    Asa cum si Base a castigat ultimele lui alegeri cu lumina stinsa :)))))

    It`s just e feeling

    PS: O sa ne umeasca Kimi cu performantele lui, veti vedea
    6 1
  • In 2007, sprijinul echipei a venit, asa cum era firesc in orice echipa, dupa ce Hamilton a demonstrat ca e mai rapid, in special in calificari. Daca esti mai rapid decat campionul en titre inca din anul de debut e normal ca toata echipa sa parieze pe tine pentru viitor pentru ca asa ceva nu apare prea des. Si uite ca a confirmat, 5 titluri pana acum. Ca dovada ca Hamilton nu a venit direct favorizat (nu mai spun ca asta ar fi un pariu pe care nicio echipa nu si-l asuma, adica pilot neverificat si debutant direct nr 1) este faptul ca incerca sa invete de la Alonso si ii copia setarile. A venit sa creasca alaturi de Alonso numai ca ... a crescut prea repede :)

    Alonso este cel care pretindea statut de pilot nr 1 doar pentru background si indiferent ca era mai lent in qual. Favorizarea ceruta si neprimita de Alonso a fost tradusa de acesta drept defavorizare.
    2 4
  • Bine ferr1 dar nu uita nici ca Hamilton fara ajutorul lui Bottas in vreo 10 curse..nu stiu pe unde era la finalul campionatului..Nici Vettel nu mai gresea in cursele in care era favorit, asa era pus sub presiune.
    Da...poti spune si ca Lecrerc e nr 2 dar e tanar, are ce invata, probabil ii mai acorda o sansa lui Vettel, totusi e campion mondial, nu il poti arunca ca pe un rebut.
    Daca va creste Lecrerc si va fi peste Vettel, echipa va incepe sa traga si cu el, Vettel va pleca singur. S-a vazut la Rbr, desi si acolo Vettel avea contractul semnat cu Ferrari de pe la mijlocul sezonului, cam exact cand Ricci castiga cele 3 curse in 2014.
    4 1
  • @ferr1
    daca Vetelut e la fel de 'puternic' psihic ca in ultimii 2 ani si Leclerc merge bine pe la mijlocul sezonului s-ar putea sa vedem alta stire importanta: Vetele trebuie sa-l sprijine pe Leclerc care e numarul 1:)
    5 3
  • @ferr1: Fisichella n-a avut statut de pilot 2 la Renault in 2005-2006? Massa la Ferrari, Raikkonen in 2014?
    4 3
  • Ironia e ca Alonso in 2007 a pierdut tocmai la jocul sau cu care e 100% de acord, anume impunerea in cadrul echipei si capatarea statutului de pilot nr1. De la Ferrari a plecat presimtind ca va pierde din nou la jocul asta ...
    3 2
  • @ferr1
    De ce Hamilton-Alonso si nu Hamilton-Bottas ? Bietul Hamilton, doi ani la rand a trebuit sa stea la dispozitia lui Bottas, sa-l lase sa treaca ori de cate ori ii cerea Toto, sa aiba numai strategii cu intarzierea adversarilor lui Bottas, sa fie tester pentru acelasi Bottas, etc, etc, vai mama lui, ma si mira ca mai rezista psihic ! Si nici anul asta nu se intrezareste vreo imbunatatire, tot Bottas este number one ...
    Pacat de Leclerc ? Sunt convins ca daca va fi mai rapid decat Vettel, nimeni nu-l va da la o parte. Spre deosebire de Bottas, care a fost dat din calea lui Hamilton, indiferent daca a fost mai rapid, sau nu ...
    7 5
  • @91schumi nu am zis ca ar trebui sa fie nr 1, dar daca tot e tanar si talentat si il aduci dupa ce vettel a pierdut 2 titluri mondiale, macar lasa-i sa se bata liberi primele 5-6 curse. Daca de la inceput spui ca il sacrifici pe Leclerc pentru Vettel, e clar ca ii strici toata cariera.
    Nici Schumacher si nici Alonso nu mai erau ce au fost daca stateau in umbra cuiva. Daca tot voiau un nr 2 de meserie, puteau lua un Sainz, un Perez, un Hulkenberg. Greseala lui Leclerc ca a acceptat rolul de nr 2.

    @@ferr1Nu ai cum sa fii mai rapid decat coechipierul daca pleci cu rolul de nr 2. E destul de clar ca Ferrari nu vrea sa functioneze cu echipa divizata si mesajul lui Binotto spune ca vor trage pentru Vettel campion. Nu-mi fac griji, sunt sigur ca Vettel va pierde cu demnitate si in 2019.
    3 6
  • octav71
    Sunt 620 de grame diferenta intre cele 2 tipuri de vopsea. Ferrari au ales aceasta vopsea mată si sa distribuie greutatea in alte parti. 620 de grame nu e cine stie ce nici in F1, dar sunt considerente tehnice, cei care lucreaza in F1 au ceva experienta tehnica. Noi, cei de la tastatura avem experinta pe datul in bobi, ghicitul in cafea, etc.
    5 1
  • Plangeti ca niste babe degeaba. Normal ca daca Leclerc va fi mai rapid (ca nu il tine nimeni sa nu fie, adica qual si timpi mai rapizi in cursa) va avea statutul de pilot nr 1. Echipele de F1 abia asteapta sa gaseasca piloti si mai buni decat cei pe care ii au deja. Dar daca o sa il bata Vettel in doua curse din trei atunci cam da, va lua frumusel statutul de pilot secund. Raikko a plecat de la ferrari ca a uitat la Monza ca e pilot secund.
    6 0
  • Sunt mai curios de evolutia lui Raikkonen si Leclerc decat de duelul Vettel - Hamilton.
    7 0
  • robert fan
    La echipele mari tot timpul va exista pilot nr.1 si pilot nr.2
    Ferrari nu rista sa se ajunga la situatia RBR cand se loveau pe circuit.
    E normal ca in primul an Vettel sa fie pilotul nr.1 avand in vedere experienta pe care o are. Daca Leclerc va confirma la anul sau peste 2 ani el va fi pilotul nr.1
    Binoto a fost sincer de la inceput sa nu mai existe discutii.
    Doar Mercedes o joaca la fileu desi e evident pentru toata lumea ca Bottas e jucaria lui HAM.
    6 1
  • Raikkonen a iesit in decor cu noua masina.
    https://www.formula1.com/en/video/2019/2/Testing_Day_1__Raikkonen_brings_out_the_red_flags_early.html
    0 1
  • Doar câteva urme de rezultate bune din partea "căluțului" și a început să clocotească apa pe aragazurile prea înțelepților ingineri români. Băi fraților, nu vă cer să fiți mutulici, dar hai să învățăm să ne controlăm emoțiile mai mult că au ajuns să vă controleze ele pe voi și să postați niște informații incerte dar cu convingerea că-s adevărate, că voi le știți pe toate. Asemănător unui spectator într-un teatru care, fiind emoționat de o șcenă, pretinde că știe și viața personală a actorului și cum s-a lucrat la operă și tot. Stai băi omule liniști în scaunul tău și dacă îți place să deranjezi lumea ai grijă să nu fi luat de mâini și dat afară!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru