• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Iar vor astia sa se schimbe regulile in timpul sezonului cand esti nu castiga? Stati cuminti! Asta nu e o atitudine de campioni, e o atitudine de milogi pentru care regulile nu inseamna mare lucru. Sa se comporte ca niste campioni si sa accepte ca nu pot fi cei mai buni tot timpul. Poate ca n-a castigat Ferrari titluri in ultimii ani, dar au multe de invatat de la Ferrari, care pana acum isi putea face regulamentul dupa bunul lor plac , insa au ales sa nu intervina niciodata si s-au conformat - chiar daca au pierdut.
    Red Bull propune renunţarea la limita de 100 kg/oră pentru debitul carburantului
  • Asta vorbeste cam mult pentru unul care cu chiu cu vai a castigat si el un titlu in Formula 1 si pe urma a fost o nulitate in motorsportul international, daca omitem performanta sa de la Le Mans, locul 2. Da, cand Raikkonen va pierde in fata lui Alonso multi vor spune ca a fost sabotat, iar cand Alonso va pierde in fata lui Raikkonen aceleasi persoane vor spune ca spaniolul e in F1 datorita bancii. Pe cand ambii sunt piloti foarte buni, insa momentan nu au o masina pe masura. E posibil ca unul dintre ei sa fie mai bun in anumite curse decat celalalt, dar conteaza cand se trage linia la final. Ori acolo Alonso are deja prima sansa sa fie in fata finlandezului.
    Villeneuve: "Alonso vrea să-l distrugă psihologic pe Raikkonen"
  • Nadal si LeBron au avut niste meciuri... Pacat. Mai ales pentru LeBron. LeBron e un jucator fenomenal, in ultimii 5 ani a fost ales de vreo 4 ori MVP in NBA. Mi se parea corect ca in cazul in care castiga Vettel sa castige si Red Bull, deoarece in F1 performantele pilotului depind foarte mult de masina, mai ales in zilele noastre.
    Vettel a câştigat trofeul Laureus la categoria Sportivul Anului
  • @joker Unde e Mercedes mai rapida cu 2 sec/tur? Daca era asa, Rosberg trebuia sa-i dea lui Alonso un tur, ori diferenta a fost de 30 de sec, ceea ce inseamna ca nu e nici macar 1 sec/tur, poate undeva pe la 0,7-0,8 sec/tur. McLaren si Ferrari sunt aproape, trebuie Ferrari sa mai recupereze putin si le ia fata. Red Bull mai intai sa aiba monopost care sa reziste. La Mercedes e o problema. Williams nu cred ca au fonduri sa dezvolte tot sezonul monopostul. Poate ca nici McLaren nu vor avea. Ramane de vazut daca Mercedes va reusi sa-si imbunatateasca masina sau cu asta vor ramane tot anul, caci daca vor ramane cu asta risca foarte mult. E loc de imbunatatiri, oamenii potriviti sa aiba Ferrari. JT, RB, MS sunt istorie. Nu i-a eliminat nimeni fortat, stai calm. Si astia au avut o perioada in care n-au fost in top. Nimeni nu ramane vesnic in top.
    Ferrari: "Noul monopost are un potenţial ridicat de dezvoltare pe parcursul sezonului"
  • Numai de surprize de-astea sa ai parte, mai Sebi. Tot anul sa fii surprins.
    Vettel: "Performanţele Red Bull din Australia constituie o surpriză"
Pagina
12345...160161162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău