• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @Anonimus in care dintre visele tale a castigat Senna cu o masina mai putin performanta decat a celorlalti? Din pilotii care au avut sanse sa ia titlul cu o astfel de masina, si pe care i-am prins eu, e Schumacher si Alonso. Pe astia i-am vazut eu. Pe Senna nu l-a vazut, dar nu cred ca e greu sa-ti dai seama ca a avut si masina pe masura talentului sau. La sfarsitul anilor 80, cand Senna iesea campion, McLaren avea o supermasina, el si Prost faceau legea. @Bogdan De cand naiba Red Bull din 2009 era o echipa de top? Conform caror vise umede ale consumatorilor de energizante? Vettel a ajuns la RBR pentru ca era produs Red Bull.
    Kvyat nu se aştepta să devină cel mai tânăr pilot care câştigă puncte în Formula 1
  • Cand toata lumea se concentra pe duelul Raikkonen - Alonso si se certau care e mai bun... v-am zis sa nu mai visati ca oricum Ferrari nu va avea monopost. Iar pe locurile 5-7 nu e nici o victorie, indiferent cine e pe 5, cine e pe 7. Sa-mi trag palme. Am avut dreptate :( Trebuia sa pun la pariuri ca Ferrari va fi de locurile 5-10. Asa cum am pus ca un monopost Red Bull va abandona(Merci, Sebica! Duminica ai fost pilotul meu favorit) Cat despre Domenicali... trebuia concediat din 2010. Cred ca Montezemolo il mai tine pentru ca spera la Horner, Newey, Vettel. Tare mi-e ca iar o sa si-o ia Montezemolo in barba si cu aia, la fel cum si-o ia si cu astia. Mai traim si mai vedem.
    Ferrari: "Diferenţa pe care trebuie să o recuperăm faţă de Mercedes este evidentă"
  • Acum conteaza cum va continua dezvoltarea monopostului. Peste 2-3 curse, Ferrari poate fi cea mai rapida masina daca stiu ce sa modifice si au oamenii potriviti. Mercedes se poate culca pe o ureche sau poate continua sa dezvolte. Red Bull poate progresa. Mai greu e pentru Williams care n-au bugetul acestor echipe. Nici MacLaren(cum spun aia de la Dolce) nu sta excelent la capitolul buget. Ar fi o minune ca prin China sa vad ca monopostul Ferrari e cel mai tare din parcare. Au multe inovatii, sper sa reuseasca sa le inteleaga ssi mai ales cum sa le foloseasca pentru a da randament maxim. "Nu-mi pasa daca dureaza o saptamana sau o luna". Bine, mai Kimisor, sper sa nu dureze un an. Sa ne spui in noiembrie ca nu-ti pasa ca Ferrari e pe 5 la constructori, ca atunci tu si Fernandel zburati amandoi in bratele mamelor voastre(ca sa nu ma exprim vulgar). Forza Ferrari!
    Alonso, nemulţumit de rezultatul din Australia. Raikkonen are probleme cu degradarea pneurilor
  • Eu ma bucur, cu siguranta mai mult se bucura Vettel. Totusi la sfarsitul anului sa nu uitam sa-i acordam lui Ricciardo cele 18 puncte, si pe urma sa vedem daca a fost mai bun decat Vettel.
    Ricciardo, exclus din cursa de la Melbourne pentru încălcarea regulamentului combustibilului. Red Bull a făcut apel
  • @Mircea Asa si? :)) Ti se pare ca ma afecteaza? Crezi ca-mi tai venele? De-asta nu mai pot eu. Daca vor castiga, foarte bine. Daca nu, sa-i dea afara pe toti si sa-i angajeze pe altii mai buni. Mare chestie. Nu vor fi in stare sa castige nimic anul asta? Mare branza. Din 2008 n-au mai castigat nimic. N-am murit de ciuda in 2010 sau 2012... Tu esti ala care se agita. Primesti bani pentru asta? Au depasit un Toro Rosso? Sa fie sanatosi. N-ai vazut cata indolenta in echipa Ferrari? Mai sunt 2-3 persoane care se zbat pe acolo, in rest indolenta care persista de cativa ani. Nu te agita prea mult. Pana in noiembrie mai e o gramada de timp. Se pot intampla multe.
    Rosberg a câştigat cursa de debut de la Melbourne! Ricciardo şi Magnussen, primele podiumuri din carieră
Pagina
12345...162163164...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău