• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Abia astept sa aud mesajul lui max: GP2 engine. Si o sa ma bucur pentru el, macar asa in spate nu le mai strica altora sansele la titlu.
    Red Bull își pune speranțele în Honda: "Cu motorul potrivit putem lupta cu Ferrari și Mercedes în 2019"
  • Nu vor modifica regulamentul. E un instrument bun sa-i ajute pe unii si sa-i dezavantajeze pe altii. Sau sa faca circ. Asa-zisii fani vor depasiri si piloti care se „bubuie”. Uitati-va la Verstappen, isi scoate adversarii din cursa si e apreciat de fani pentru asta. Va dati seama ce fani sunt aia... si cat inteleg ei din F1. Cam asta o sa fie viitorul - masini mai sigure si „bubuieli” mai multe. De cand a venit in F1, Verstappen trebuia descalificat atatea curse, nu a fost niciodata. Eu zic ca ar trebui sanctionat si pilotul si echipa. Asa echipele invata sa nu mai dea masinile pe mainile tuturor idiotilor care strica sansele la titlu ale altora. Cand aduci in F1 piloti doar pentru ca vin cu bani, normal ca Maldonado isi face de cap. Si cand ii tii pe altii doar pentru ca vand energizante copiilor cu acnee, normal ca isi face de cap E si vina echipelor, nu doar a regulamentului. Ar trebui sa fie mai responsabile cui da masina pe mana.
    Raikkonen propune penalizări mai dure pentru piloți: "În acest fel piloții nu vor mai face prostii"
  • P E N I B I L D E M I S I A Oricum dupa declaratia asta s-a rupt lantul de iubire intre el si Ferrari. Pe vremea lui Enzo Ferrari, nimeni nu avea curaj sa critice masina. Vettel demonstreaza ca nu poate castiga un titlu fara un monopost dominant si nici macar nu poate fi in lupta pentru titlu. Acum, sa fim sinceri, dupa Monza, Hamilton nu a mai avut emotii. Si nu cred ca a avut prea multe anul asta. Desi Vettel a avut cea mai buna masina in multe curse. In Spania, unde da exemplu, Kimi a fost al 2lea. In Franta Vettel a gresit, Kimi a fost pe 3. In Rusia a fost pe 3. Da, nu poti castiga toate cursele, nimeni nu poate face asta. Important e sa nu pierzi puncte sau sa gestionezi inteligent pierderea punctelor astfel incat la final sa fii pe prima pozitie in clasament. Cel mai slab pilot din istoria Ferrari, tinand cont de bani/randament. Massa in 2008 era mult mai bun decat Vettel, a batut in multe curse un Hamilton tanar, flamand dupa victorii, si un Alonso cu 2 titluri in buzunar, dar sabotat de echipa. Si daca Glock isi apara pozitia, Massa avea un titlu.
    Vettel: "Ferrari nu a avut un monopost dominat la nicio cursă din 2018"
  • Ma mir ca mai are Vettel fani. Dupa experienta la Ferrari o sa mai aiba fani cat mai are si McLaren :))) Ferrari nu inseamna Vettel, chiar deloc, dupa cum s-a vazut doi ani la rand. Ferrari e prea mare pentru Vettel. Ii statea bine la energizante, ala e nivelul lui. Si daca esti fan Ferrari chiar nu ai cum sa-l mai sustii pe penibilul asta. Oricum sunteti voi fani Ferrari cat sunt eu fan Liverpool. Ati cumparat in viata voastra un tricou oficial Ferrari? Culcati-va linistiti. Cica F1 e pentru profesionisti :))))))))) Ba cand va aud cu asta ca F1 ar fi vreun Dumnezeu, zici ca va drogati. De parca studiati ingineria 4 ani ca sa intelegeti F1 si cand colo voi nu sunteti in stare nici sa va mentineti banda in trafic sau sa accelerati pe a 3a banda. Oricum voi sunteti tristi, mai funny era Mircea.
    Vettel și Ferrari se concentrează pe titlul constructorilor: "Trebuie să le arătăm celor de la Mercedes de ce vom fi în stare în 2019"
  • Pe bune, de ce mai vorbeste ăsta? Nu are putina rusine in el? Oare nici acum nu a inteles ca e principalul vinovat pentru ultimele doua sezoane? Ca n-a fost in stare sa castige nici cand a avut o masina mai buna? Si nu el s-a dus la Mercedes, sa felicite toata echipa? Practic, atunci a recunoscut ca Mercedes a fost echipa mai buna, adica au castigat deja titlul. El i-a facut campioni mondiali la echipe. Acum vrea sa-i bata? In ce vise? Daca avea demnitate se ducea naibii acasa, imediat dupa cursa din Mexic, nu in garajul Mercedes. Iti zic eu, Sebica, avanpremiera din 2019 - iti iei bataie de la Leclerc de nu mai stii unde sa fugi in 2020. O sa ajungi pe 3 in clasament, dupa Leclerc si Hamilton. Te pot salva doar ordinele de echipa, daca Arrivabene mai pariaza pe tine. La cat de prost e si Arrivabene, nu m-ar surprinde sa te lase in continuare pilot nr 1, desi nu meriti nici macar sa fii la Ferrari.
    Vettel și Ferrari se concentrează pe titlul constructorilor: "Trebuie să le arătăm celor de la Mercedes de ce vom fi în stare în 2019"
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău