• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • S-a dus la Mercedes pentru ca simte ca il dau italienii afara si vrea sa prinda o echipa de top. Oricum Vettel si Mercedes au fost anul asta o echipa, e normal sa-i felicite, a concurat pentru ei cu greselile alea. In locul celor de la Mercedes il trollam cu un mesaj de multumire pentru titluri. Ce ar trebui sa invete cineva de la unul care a pierdut tilul avand cea mai buna masina in 70% din curse? Plus ca a irosit si sansele la constructori, de unde vin banii. Mare lectie. Fair play-ul e doar pentru invinsi. Mai bine se ducea acasa si invata sa nu mai greseasca. Sau mai bine se retragea ca Rosberg. Sper ca in 2019 sa greseasca mai mult decat a facut-o in 2018 si sa scape Ferrari cat mai repede de el cat mai repede.
    Vettel admite că ratarea titlului este dureroasă: "Este un moment oribil"
  • Hai sa incetam cu comparatiile intre pilotii de azi si pilotii din trecut. Marea diferenta, nu uitati niciodata, e aceea ca aia din trecut isi riscau viata. Astia de azi risca sa le sara lacul de pe unghii sau sa-si deranjeze freza. Sunt perioade complet diferite, stiluri diferite, masini diferite, circuite diferite. Un copil a debutat in F1 la 17 ani, in anii 80 nu era capabil sa tina masina pe circuit. Ce vreți mai mult care sa arate cat s-a schimbat F1 si a devenit altceva decat perioada romantica din trecut. Statisticile vor fi mereu schimbate, dar contează pilotul, conteaza pasiunea, riscurile etc. Lasati naibii obsesia asta de a-i compara cu aia din trecut. De prin 2009, Formula 1 e alta competitie, mai lipsesc femeile si aia a fost tot. Felicitari Mercedes! Felicitari Hamilton! Au fost curse in care Mercedes au facut diferenta, asa cum au fost curse in care Lewis a facut diferenta, ajutat de Bottas. Asa functioneaza echipele. Speranta pentru Ferrari e sa-i dea tantalaului o masina cu 2 sec mai rapida decat toate celelalte si poate asa ia titlul, desi nu as fi nici macar 80% sigur. Cel mai mult ma intristeaza ca mai sunt 2 curse si vine pauza aia de 3 luni si din 2019 nu va mai fi Alonso in competitie.
    Verstappen a câștigat cursa din Mexic! Hamilton a devenit matematic campion mondial cu două curse înainte de final
  • Nu poate sa il dea afara pentru ca are clauza de reziliere de cateva zeci de milioane de Euro, cu siguranta. Si nu e nimeni Enzo Ferrari pe acolo, sa fie echipa lui si sa faca ce vrea. Poate ca nici Enzo in conditiile astea nu-l dadea afara. In anii 70 il schimba in timpul sezonului, acum alte povesti. O sa stea pana la terminarea contractului. Mai are 2 ani. Cea mai mare greseala a celor de la Ferrari ar fi sa-i prelungeasca contractul in 2021. Aia greseala, nu mentinerea lui acum. Acum nu au alta solutie. Atunci vor trebui sa aleaga mai inspirati. Din 4 ani cu Ferrari, a facut doar un sezon decent - 2015. In 2016 a fost pe alta planeta, in 2017 gafe si inconstanta. 2018 cel mai slab an al sau la Ferrari. Oare ce mai urmeaza? Sa-si ia un psiholog.
    Vettel admite că are o parte de vină pentru ratarea titlului: "Nu am nicio problemă să-mi asum greșelile"
  • Multi il supraevalueaza pe Hamilton si il subestimeaza pe Vettel. Momentan, F1 are 4 campioni - Vettel, Hamilton, Alonso si Raikkonen. Dintre astia, doar unul a reusit sa se bata la titlu pana in ultima etapa, pana in ultimul viraj (de doua ori chiar) cu o masina mai slaba decat masina care domina competitia - si ala se numeste Alonso. Hamilton nu a facut nimic in 2013, nici nu a suflat in fata lui Vettel, daca vrem sa fim obiectivi. Sa nu mai zic in 2010, cand McLaren era a 2-a masina din competitie, in multe curse, dar Hamilton era ocupat cu Nicole. In 2012, Hamilton a fost depasit in campionat si de Kimi, care la vremea respectiva avea un Lotus, daca mai tineti minte. In 2011 Button l-a depasit, atunci Jenson a terminat campionatul pe 2, cand Vettel avea masina cu 2 sec. pe tur mai rapida decat ceilalti. Eu inteleg ca nu va place Vettel, dar nu e cazul sa-l puneti pe Hamilton langa Schumacher sau Prost. Si sa nu mai vorbim de primele curse din 2018, cand Hamilton facea pe VIP-ul prin F1. Vettel are marea calitate de a trai pentru F1, chiar daca greseste si chiar daca e mai slab decat Hamilton. Britanicul o da mai mult din talent, Vettel trebuie sa munceasca serios ca sa tina pasul si se pare ca nici asa nu ii reuseste. Dar peste Hamilton au fost piloti care au avut si talent si care au trait si pentru F1, unii si-au dat si viata. De asemenea, Alonso este un pilot complet, spre deosebire de Hamilton care primeste masina aranjata si doar conduce cateva ore, apoi fuge sa faca pe designerul vestimentar sau cantaretul sau sa planga dupa vreo gagica. Campionatul oricum s-a terminat dupa cursa de la Monza. Nu mai e nimic de comentat, dar hai sa nu aruncam cu baliverne ca Sainz sau Perez sunt mai buni decat Vettel. Nici Raikkonen nu tine pieptul. Kimi are 3 curse bune tot anul, ce naiba sa conteze la titlu. Marea pierdere e ca Ferrari nu are sanse la constructori. Titlurile astea Mercedes si Hamilton le primesc cadou de la Ferrari si Vettel. Sper sa fie ultimele pe care le mai pupa. Poate la anul Ferrari vine cu o masina cu 2 sec mai rapida si asa mai castiga si tantalaul ala de Vettel ceva. Altfel, nicio sansa. A, ca Ferrari are cel mai slab campion mondial, dintre astia 4, e alta poveste si adevarata. La Ferrari e nevoie sa tai in carne vie, pentru ca nu se salveaza asa peste noapte.
    Raikkonen a câștigat cursa din Statele Unite în fața lui Verstappen și Hamilton! Vettel rămâne în cursa pentru titlu cu un loc 4
  • @Jugaru Cu siguranta Mick poate lua lectii de la alti campioni din F1, actuala sau din trecut. Mai e si unchiul Ralf pe acolo. hai sa nu-i plangem de mila, se invarte in lumea mare. Jean Todt vine la ei acasa cum vine o ruda sa te viziteze pe tine. Crezi ca nu i-ar gasi Todt imediat un campion care sa-l ajute? Ocon a ajuns undeva pe fortele lui, nu copiii de fosti piloti/campioni. Alonso la fel. Mick Schumacher nu e cel mai talentat al generatiei lui, sa fim seriosi. Nu si-a facut o cariera pe spatele lui tati(desi nu stim asta), dar e clar ca și numele il ajuta. Nu e vina lui. Insa toata treaba asta cu „Mick in F1” se datoreaza faptului ca poarta numele Schumacher, altfel nu auzi toata ziua ca un campion de F3 sa fie dorit atat de mult in F1. Deci... Desi nu cred ca are sanse sa ajunga la Ferrari nici ca pilot nr. 2. E totusi Ferrari. O sa ajunga probabil la vreo echipa gen Williams/TR sau cel mult un Haas/FI. Daca ajunge. Oricum e sprijinit de Mercedes, mai putin de Ferrari. Mai are multe de demonstrat. Pana la 19 ani a fost anonim prin alte competitii. Si sezonul asta in F3 si-a regasit ritmul abia in a 2a jumatate. Si din punctul meu de vedere, Prema chiar au un monopost superior, au dominat competitia. Au cele mai multe victorii cu Mick, dar si alti piloti au castigat, deci masina e la un nivel ridicat.
    Mick Schumacher, campion în Formula 3: "Sunt recunoscător că trăiesc acest vis"
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău