Nu o sa stim niciodata daca Hamilton merita sau nu merita sa treaca. Ideea e urmatoarea: de ce naiba trebuia sa-si iroseasca pneurrile sa-l depaseasca pe Bottas, care nu e in lupta pentru titlu? Cu siguranta Hamilton trecea de Bottas, la un moment dat, dar pe urma ramanea fara pneuri si risca sa fie depasit de Vettel.
Asa ca dupa mintea voastra de mari strategi - e mai bine sa iti irosesti pneurile si sa ajungi pe 3 sau e mai bine sa dai un ordin de echipa si sa ii aperi titlul pilotului care are sanse la titlu. Da, Bottas i-a oferit 7 puncte, dar nu e ca si cum Hamilton nu ar fi trecut niciodata de el.
Si apoi nu uitati de Barrichelo, de Massa. Ferrari au fost mult mai urati la ordine de echipe pe vremea lui Schumacher. Si Schumacher nu a fost niciodata un coechipier foarte generos sau fair, nici macar cat Hamilton, care in trecut i-a cedat locul lui Bottas.
Asa ca incetati sa va mai plangeti de ordine de echipa. F1 acum are si o parte de anduranta si de a gandi, numai Vettel nu intelege asta.
Bottas mai are timp sa castige curse, poate chiar ultima cursa cand oricum Hamilton va fi deja campion mondial cu un avans lejer de 30 de puncte.
In prima parte a sezonului diferenta a facut-o Hamilton, acum o face masina Mercedes. Bravo lor! Asa arata o echipa completa.
Vreo 10 curse Ferrari au avut cea mai buna masina. Vreo 10 curse in care Vettel a irosit sansele la titlu si a pierdut vreo 50 de puncte.
Inainte sa-i mai luati apararea lui Vettel, poate va amintiti cum era sa piarda titlul cand in 2012 avea o masina cu 0,5 sec. mai rapida decat toti ceilalti.
Principalul vinovat pentru dezastrul Ferrari din acest an este Vettel. Apoi echipa tehnica, pentru ca se pare ca au incetat dezvoltarea monopostului sau nu le-a iesit ce si-au propus. Dar Vettel trebuia sa fie acum lejer liderul campionatului. Masina aia Ferrari mergea ca pe sine.
Nu trebuie sa fii specialist ca sa stii ca Vettel a pierdut puncte importante anul asta pe greseli de amator pe care le fac an de an. Nu poti sa castigi titlul cand tu esti un prapadit care o baga in gard cand ti-e lumea mai draga. Macar sa vina Perez, si ala o baga in garduri insa nu cere 40 de mil/an. 40 mil/an si in 2017 si 2018 si-a irosit singur sansele la titlu. Cel mai slab transfer in privinta raportului bani/rezultate.
Asta e tot o mutare pregatita de Marchionne, la fel ca Leclerc la Ferrari.
Dar e cam tarziu pentru Giovinazzi in F1, la 25 de ani. Erau piloti mai tineri si mai talentati. Sigur, nu in Academia Ferrari, dar cu siguranta Ferrari isi permite sa ia un pilot, mai ales cand are si un loc liber in monopost. Eu in locul italienilor incercam sa il fur pe Ocon.
Nu inteleg cum Ericsson a stat 2 ani la Sauber. Este incredibil. Cum nu vad de ce Grosjean mai ramane in F1. Sau Perez.
Are nevoie Ferrari de banii lui Carlos Slim cat are nevoie Raikkonen de titlul mondial.
Pe bune? Papitoiul asta mexican inca mai vrea in F1?
Pacat ca un Ocon pleaca si ramane Perez. Mai bine Slim ar investi in Ocon decat intr-un pilot mediocru, fara nicio stralucire in F1 in atatia ani. Uneori nu inteleg de ce oamenii cu bani sponsorizeaza toti anonimii din F1, care nu au niciun viitor. Pana si sponsorizarea lui Kubica ar fi o miscare multa mai buna decat a lui Perez.
Ultimele comentarii
1092 in total