• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Numai că Lauda are 70 de ani și nici nu e obișnuit cu tehnologia din zilele noastre. Probabil Lauda nici nu știe să folosească o tabletă sau un iPhone. E normal să nu poată controla un monopost din zilele de astăzi care are 30000 de butoane și 70000 de funcții. Lauda știe doar să conducă, nu să apese pe butoane. dar câți piloți din ziua de astăzi ar fi capabili să piloteze un monopost din anii 70?
    Video: Alonso a concurat în karting: de pe ultimul pe primul loc în 3 tururi
  • allison, newey* fără paddy, care evident că e la mercedes. graba :P
    Ferrari pune presiune pe directorul tehnic: o victorie, esenţială în următoarele trei curse
  • Numai că Mercedes are pe altcineva în afară de allison, paddy, newey și tot câștigă, deci sunt și alții mai buni decât ăștia. Sîc! Adică James Allison e așa, bun, dar nu strălucitor. Nici nu văd ce anume l-ar recomanda pentru funcția de director tehnic tocmai la Ferrari... Exact, nimic.
    Ferrari pune presiune pe directorul tehnic: o victorie, esenţială în următoarele trei curse
  • Nu vă mai drogați. O echipă precum Williams are interesul de a-și susține ambii piloți, ca aceștia să obțină cele mai bune rezultate. Contează punctele din campionatul constructorilor, de acolo vin banii. La fel a procedat și Red Bull anul trecut, având și ea nevoie de puncte. Când o echipă domină ca Mercedes sau cum a făcut-o RBR între 2010 și 2013, atunci da, putem spune că echipa susține mai mult un pilot, pentru că-și permite luxul ăsta, altfel n-o s-o facă. E la mintea cocoșului. Crezi că pierd ei banii ca să ce, să-i arate lui Bottas/Vettel că echipa n-are nevoie de ei? Sunteți nebuni dacă vă imaginați asta, probabil n-ați înțeles că banii contează în F1, ca de altfel peste tot în viață.
    Massa: "Bottas este cel mai important nume de pe piaţa transferurilor"
  • Offtopic Hamilton n-a putut intra la finala Wimbledon pentru că a venit îmbrăcat cu o cămașă înflorată și nu respecta condițiile impuse de organizatori. Ce cocălar! Vă dați seama ce sport serios e tenisul dacă nici pe Hamilton nu l-au lăsat datorită unei ținute inadecvate? :)) Sper ca Bernie și Țiriac să nu cumpere Wimbledonul și să strice un alt sport... http://www.gazzetta.it/Auto/12-07-2015/tennis-wimbledon-hamilton-troppo-casual-niente-finale-wimbledon-120536079615.shtml
    Pirelli va schimba compoziţiile pneurilor pentru a garanta 2-3 opriri pe cursă în 2016
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău