• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Eu nu înțeleg de ce au păstrat jetoanele până acum când ei n-au deloc putere în motor. Ce au așteptat? Trebuia să le folosească imediat și să vină cu un motor mai bun. Dacă nici acum, atunci când? în ultima cursă când oricum e irelevant?
    Honda intenţionează să introducă îmbunătăţiri majore la motor pentru cursă din Ungaria
  • Nu înțeleg de ce vă tot agitați cu regulile din F1. F1 e moșia lui Bernie, face ce vor mușchii lui. Dacă vă convine vă uitați, dacă nu, schimbați canalul. Surprinzător e faptul că F1 are totuși mai mulți spectatori decât MotoGP-ul... Asta da surpriză. Și stați liniștiți, mereu vor exista oameni care se vor uita la F1. Noua generație vine din urmă și nu va știi ce sunet aveau motoarele din 2000 sau cum arătau mașinile în trecut. Vor înghiți orice li se va oferi și, mai presus de orice, vor plăti scump (bilete, abonament tv, tricouri etc)
    Ecclestone: "Toyota vrea să revină în F1, dar nu cu actualele motoare"
  • Asta le-ar ajuta să-și dezvolte motorul, chiar dacă echipa s-ar numit Manor sau Force India. Dar nu cred că vreo echipă își dorește motoare Honda, momentan.
    McLaren exclude ca Honda să furnizeze motoare şi pentru altă echipă în 2016
  • Dacă Arrivabe are „palle” îi arată deja ușa lui Raikkonen și eventual îi dă și un șut în dos, ca să-l trezească din amorțeală. Raikkonen doarme pur și simplu, nu mai reacționează la nimic. Nici la critici, nici la aprecieri... Revenirea lui Raikkonen la Ferrari este cea mai proastă decizie din istoria echipei. Un mercenar care a venit pentru bani. Bottas vine până la Maranello și în limbă. La fel și Hulkenberg. Ricciardo nu cred că vine la Ferrari atât timp cât e Vettel, deși l-a bătut anul trecut, australianul știe că Ferrari nu e RBR și e o altă politică. Deși aș prefera ca Ferrari să-i ofere șansa lui Marciello ca să concureze pentru italieni. Cred că Vettel va fi surprins de italian.
    Ferrari: "Raikkonen, afectat de speculaţiile din presă despre viitorul său"
  • Dacă raikkonen s-ar concentra și și-ar da mai mult silința, s-ar bate de la egal la egal cu orice pilot, chiar și la anii săi. dar de când a revenit în f1 pare un pensionar care se plimbă duminica cu mașina. parcă nici nu vrea să câștige, nici să piardă, ci doar să fie și el pe acolo, ca să mai ia niște bani. cel mai determinat raikkonen a fost în 2007, când a și câștigat titlul, deși massa i-a făcut cadou trofeul. dar a avut un sezon bun, profitând și de duelul intern de la mclaren. ideea e că monopostul ăsta ferrari putea obține mai multe cu un raikkonen foarte motivat decât obține vettel. Vettel de când a devenit tată s-a plafonat. În trecut mai avea ceva zvâcniri de orgoliu, acum e constant, dar într-un ritm scăzut. adică aceeași diferență era și între ferrariul lui alonso și red bullul lui vettel și totuși spaniolul se bătea la titlu. Vettel n-are intuiția de a profita de duelul dintre Rosberg și Hamilton. Asta e. S-ar putea să rămână cu alea 4 titluri dacă Ferrari nu vine cu un supermonopost, altfel nici o speranță de la Vettel. Strategia ce-l salvează sezonul ăsta.
    Hamilton a câştigat pe ploaie cursa de la Silverstone!
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău