• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • 5% din Aston Martin nu e nimic. Acum depinde și cât au ceilalți acționari. Dar nu văd legătura dintre Aston Martin și Mercedes. Dacă au 5% nu înseamnă că se afla la conducerea Aston Martin. Dacă Aston Martin colaborează cu RBR nu înseamnă că RBR va avea motoare Mercedes, ci Aston Martin. Altă mâncare de pește. toți acționarii aston: Investindustrial (37.5%)[3] Investment Dar (24%)[4] ADEEM Investment David Richards Ford Motor Company (8%) Daimler AG (5%)[5] Ce să facă Daimler cu 5%? N-are putere de decizie, dacă primii 2 acționari și-au propus asta. Deși n-are Aston cine știe ce experiență în F1, ar fi interesant să-i vedem în competiție. Sper să-i convingă RBR.
    Mercedes exclude furnizarea de motoare pentru Red Bull printr-un parteneriat cu Aston Martin
  • Eu cred că nimic nu funcționează pe mașina McLaren. Tot dău ăștia vina pe motor, dar nu cred că la alte capitole stau bine. Eu cred că întregul monopost e praf. Ăsta e un tractor veritabil. Și având la bază porcăria asta, nici n-au cum să construiască ceva mai bun.
    Alonso: "Monopostul McLaren este lent la Silverstone"
  • Păi decât depășiri de-astea false și atâta tehnologie în F1, plus echipe mici care nu reușesc să respire... mai bine să scoată cursele din Europa. Să se ducă în America, poate la ăia prinde ce a ajuns Formula 1, ținând cont că americanii se bucură pentru niște mașini care fug în oval. Dar stai, pe americani oricum îi interesează foarte puțin de F1. Ceva entuziasm e prin Asia, China, Japonia, pe acolo. Abu Dhabi și Bahrain sunt pentru baștani. Așa că tot la mâna Europei este Formula 1. Dacă Europa respinge, clar se vor lua măsuri. Credeți că le convine echipelor să scoată pe rând Italia, Spania, Anglia etc.? Germania deja e adio, Franța la fel. Se duce și Italia, probabil. Hai și cu Spania. Spa e în dubiu. Ungaria nici aia nu e treaba pe roz. Dacă Red Bull nu mai câștigă e posibil să pice și Austria. Cine rămâne? Monaco - pt baștani. Cred că fanii ar trebui să aibă mai multă influență asupra competiției, altfel dacă vrea Bernie să fie F1 doar pentru bogați, atunci s-o țină acolo și să nu mai ceară bani televiziunilor. Oricum fără Germania, Italia, Spania și alte curse importante, drepturile TV vor scădea drastic. Doar nu e nebun Sky să plătească pentru cursa de la Monza la fel de mult ca pt aia din Mexic... Sau poate că e, cine știe.
    Fanii solicită schimbări majore pentru ca Formula 1 să nu mai fie plictisitoare
  • @soxt Multe dintre motivele alea pică din start. Probabil sunt pentru cei care acum află de Formula 1. Dacă te uiți de ceva ani, îți dai seama că sunt niște porcării. N-are rost să le analizăm, că își dă fiecare seama despre ce e vorba.
    Button: "Performanţa monopostului McLaren, mai importantă decât fiabilitatea"
  • Hamilton e rapid, dar cu inteligența stă cam prost. Pe el pune-l să alerge, nu să gândească.
    Hamilton: "Interzicerea convorbirilor radio nu ar schimba nimic"
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău