5% din Aston Martin nu e nimic. Acum depinde și cât au ceilalți acționari. Dar nu văd legătura dintre Aston Martin și Mercedes. Dacă au 5% nu înseamnă că se afla la conducerea Aston Martin.
Dacă Aston Martin colaborează cu RBR nu înseamnă că RBR va avea motoare Mercedes, ci Aston Martin. Altă mâncare de pește.
toți acționarii aston:
Investindustrial (37.5%)[3]
Investment Dar (24%)[4]
ADEEM Investment
David Richards
Ford Motor Company (8%)
Daimler AG (5%)[5]
Ce să facă Daimler cu 5%? N-are putere de decizie, dacă primii 2 acționari și-au propus asta.
Deși n-are Aston cine știe ce experiență în F1, ar fi interesant să-i vedem în competiție. Sper să-i convingă RBR.
Eu cred că nimic nu funcționează pe mașina McLaren. Tot dău ăștia vina pe motor, dar nu cred că la alte capitole stau bine. Eu cred că întregul monopost e praf. Ăsta e un tractor veritabil. Și având la bază porcăria asta, nici n-au cum să construiască ceva mai bun.
Păi decât depășiri de-astea false și atâta tehnologie în F1, plus echipe mici care nu reușesc să respire... mai bine să scoată cursele din Europa. Să se ducă în America, poate la ăia prinde ce a ajuns Formula 1, ținând cont că americanii se bucură pentru niște mașini care fug în oval. Dar stai, pe americani oricum îi interesează foarte puțin de F1. Ceva entuziasm e prin Asia, China, Japonia, pe acolo. Abu Dhabi și Bahrain sunt pentru baștani.
Așa că tot la mâna Europei este Formula 1. Dacă Europa respinge, clar se vor lua măsuri. Credeți că le convine echipelor să scoată pe rând Italia, Spania, Anglia etc.? Germania deja e adio, Franța la fel. Se duce și Italia, probabil. Hai și cu Spania. Spa e în dubiu. Ungaria nici aia nu e treaba pe roz. Dacă Red Bull nu mai câștigă e posibil să pice și Austria. Cine rămâne? Monaco - pt baștani.
Cred că fanii ar trebui să aibă mai multă influență asupra competiției, altfel dacă vrea Bernie să fie F1 doar pentru bogați, atunci s-o țină acolo și să nu mai ceară bani televiziunilor. Oricum fără Germania, Italia, Spania și alte curse importante, drepturile TV vor scădea drastic. Doar nu e nebun Sky să plătească pentru cursa de la Monza la fel de mult ca pt aia din Mexic... Sau poate că e, cine știe.
@soxt Multe dintre motivele alea pică din start. Probabil sunt pentru cei care acum află de Formula 1. Dacă te uiți de ceva ani, îți dai seama că sunt niște porcării. N-are rost să le analizăm, că își dă fiecare seama despre ce e vorba.
Ultimele comentarii
1092 in total