• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Vai de Sebică! Dacă vine la Ferrari și piloții sunt lăsați să concureze liber, Sebică o să aibă mari probleme. Ar fi cu adevărat interesant ca Ferrari să facă mutarea asta. Ar arăta că vor titluri cu orice preț, nu să vândă vise umede. Până la urmă de ce i-ar interesa cine ia titlul la piloți, atât timp cât ăla de la constructori e al italienilor... Și cu Mercedes în formă maximă, au nevoie de 2 piloți foarte buni, nu mai e suficient doar unul, ca pe vremuri.
    Ricciardo dezvăluie că Ferrari este interesată de serviciile sale pentru sezonul 2016
  • În sfârșit... mai puțină tehnologie, costuri reduse. Așa împușcă doi iepuri dintr-o lovitură.
    FIA vrea să interzică sistemele electronice de ajutor pentru piloţi
  • Formula 1 se adaptează tehnologiei și cerinței noastre, dacă există constructori în competiție. Ăsta e riscul de a avea constructori. Au appărut volane cu display, maine, poimaine, apare și touchscreen, deci ce mai vreți... Eu cred că spectacolul ar crește dacă s-ar limita electronica. Acolo trebuie să intervină FIA. Formula 1 ar trebui să pună mai mult accent pe calitățile piloților, pentru că acum accentul e foarte, foarte, redus. Chiar și Alonso a spus-o că monoposturile de azi sunt cu 10 secunde mai lente decât cele din 2004. 10 secunde. o eternitate! Cândva pericolul era ceea ce caracteriza Formula 1. Într-adevăr, viața e mai presus de orice, dar nu-i obligă nimeni s-o riște. Cum nu l-a obligat nimeni pe Senna, Villeneuve s.a. Dacă e s-o luăm așa, de murit poți muri și pe fotoliu, nu neapărat în monopost. Moartea oricum e inevitabilă, nu înțeleg de ce ne frecăm la icre că Formula 1 are nevoie de siguranță exagerată, încât monoposturile să nu mai reprezinte niciun pericol.
    Raikkonen: "Formula 1 trebuie să fie mai periculoasă"
  • Păi nu e frustrat că ia 35 de mil de euro pe an. De ce ar fi? Banii nu aduc fericirea, dar o întrețin. Cine naiba s-ar supăra cu atâția bani în buzunar? A venit la Honda pentru bani. Nu și-a închipui că în 2015 va câștiga titlul, dar nici situația din prezent. Momentan mai are speranțe pentru 2016. Până la urmă va nimeri și Honda să facă un motor, mai devreme sau mai târziu. Dacă vor testa tot anul și în 2016 vor veni cu un motor care să domine competiția... orice e posibil.
    Alonso: "Arăt ca un amator în monopostul McLaren, dar nu sunt frustrat"
  • Lucruri „interesante” s-au întâmplat doar pe liniile drepte, cu DRS. Hamilton gestionează perfect cursele, dar rămâne de văzut cum se va descurca în momentul în care un pilot mai bun decât Rosberg va pune presiune pe el, și aici mă refer la Vettel, Alonso sau Ricciardo, dacă vreunul va avea în curând șansa s-o facă, deși Vettel pare cel mai aproape și totuși cât de departe este. Hamilton poate risca să se plafoneze singur. Era mult mai frumoasă F1 dacă în locul lui Rosberg se afla unui dintre cei 3, menționați mai sus. Poate chiar și Bottas, de ce nu. Felicitări britanicului pentru modul în care domină F1!
    Hamilton a câştigat la Montreal în faţa lui Rosberg. Raikkonen a ratat podiumul în favoarea lui Bottas
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău