• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Apropo, ce treabă are faptul că două țări sunt apropiate cu numărul de fani? Cum ar putea poziția geografică să atragă fani? Dacă tot vorbim de poziție geografică, să ne uităm pe hartă și să vedem că Irakul, Siria sau Iranul sunt aproape de Azerbaijan. Să nu mai pomeni de Georgia. Ce vedetă va avea curaj să se ducă în Azerbaijan? :)) Eu încă mai aștept o cursă printr-o țară cu probleme de securitate, cum ar fi Irak sau Siria :)) Să vedeți atunci distracție...
    Ecclestone pregăteşte schimbări majore în calendarul Formulei 1 pentru 2016
  • Marele premiu al Europei în Azerbaijan. Și Marele premiu al Franței va fi în Algeria :))
    Ecclestone pregăteşte schimbări majore în calendarul Formulei 1 pentru 2016
  • ”numele raikkonen vinde extrem de bine”??? Ai făcut statistici Ioane? sau ai văzut că e în f1 și îți imaginezi că o femeie cumpără revista x pt că apare kimi acolo? Te-ai dus in baruri si ai vazut ca oamenii discuta intens despre raikkonen? Orice pilot tânăr și cu potențial se va irosi în umbra lui Vettel. N-ar fi rău ca Ferrari să-și promoveze un pilot italian. Marciello are potențial.
    Hakkinen: "Este dificil de spus dacă Raikkonen merită să rămână la Ferrari"
  • Și în cazul în care vreun pilot se duce în față la vreo 30 de secunde să intre un tanc pe circuit și să tragă în el sau să-l oprească radarul Poliției. Echipele mici ar trebui să nu mai angajeze piloți pe bani. Să primească bani de la echipele de top ca să le lase piloții tineri(18-21 de ani) să concureze în F1. Echipele mici se distrug singure când acceptă piloți pe bani. Și să poată să-și vândă piloții, dacă nu primesc bani de la nimeni. De asemenea, să-și poată vinde inginerii importanți, să le stabilească anumite clauze în contract. Inginerii s-au dovedit mai importanți decât piloții. Iar fiecare echipă să primească o sumă de bani la sfârșit de ani, nu doar cei cu puncte. Televiziunile și fanii plătesc pentru 10 echipe. Și fiecare echipă din top 3 constructori să aibă o altă echipă în GP2, unde să-și crească piloții, un fel de academie. Așa va spori și interesul pentru GP2 și piloții tineri vor atrage sponsori ca să poate participa în F1. Nu să-l ții pe kamikazele ăla de Maldonado, când cu siguranță sunt tineri mult mai buni decât el.
    Ecclestone propune introducerea unor motoare mai ieftine pentru echipele mici
  • @F1 Vision Apropo, știi care e chestia ... Că un om inteligent ca tine o tot dă atâta, în sus și în jos, cu inteligența altora, chipurile ce deștept ești tu și ce prost sunt alții. Păi, bă, tare inteligent mai trebuie să fii. Mi se rupe. Cum de altfel și celorlalți de pe aici. Ești mai degrabă o țeavă de eșapament de la o mașină, adică plin de gaze, ca să nu spun altfel. Atât timp cât nu pricepi diferența dintre concern și echipă sau dintre economie și sport, repet, mare inteligent. Bine că ne luminezi de fiecare dată. Când ai informații, rezumă-te la un link și mai puțin la povești inutile.
    Red Bull: "Mercedes a ajutat Ferrari să revină în frunte"
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău