Apropo, ce treabă are faptul că două țări sunt apropiate cu numărul de fani? Cum ar putea poziția geografică să atragă fani?
Dacă tot vorbim de poziție geografică, să ne uităm pe hartă și să vedem că Irakul, Siria sau Iranul sunt aproape de Azerbaijan. Să nu mai pomeni de Georgia. Ce vedetă va avea curaj să se ducă în Azerbaijan? :))
Eu încă mai aștept o cursă printr-o țară cu probleme de securitate, cum ar fi Irak sau Siria :)) Să vedeți atunci distracție...
”numele raikkonen vinde extrem de bine”???
Ai făcut statistici Ioane? sau ai văzut că e în f1 și îți imaginezi că o femeie cumpără revista x pt că apare kimi acolo?
Te-ai dus in baruri si ai vazut ca oamenii discuta intens despre raikkonen?
Orice pilot tânăr și cu potențial se va irosi în umbra lui Vettel.
N-ar fi rău ca Ferrari să-și promoveze un pilot italian. Marciello are potențial.
Și în cazul în care vreun pilot se duce în față la vreo 30 de secunde să intre un tanc pe circuit și să tragă în el sau să-l oprească radarul Poliției.
Echipele mici ar trebui să nu mai angajeze piloți pe bani. Să primească bani de la echipele de top ca să le lase piloții tineri(18-21 de ani) să concureze în F1. Echipele mici se distrug singure când acceptă piloți pe bani. Și să poată să-și vândă piloții, dacă nu primesc bani de la nimeni. De asemenea, să-și poată vinde inginerii importanți, să le stabilească anumite clauze în contract. Inginerii s-au dovedit mai importanți decât piloții. Iar fiecare echipă să primească o sumă de bani la sfârșit de ani, nu doar cei cu puncte. Televiziunile și fanii plătesc pentru 10 echipe.
Și fiecare echipă din top 3 constructori să aibă o altă echipă în GP2, unde să-și crească piloții, un fel de academie. Așa va spori și interesul pentru GP2 și piloții tineri vor atrage sponsori ca să poate participa în F1. Nu să-l ții pe kamikazele ăla de Maldonado, când cu siguranță sunt tineri mult mai buni decât el.
@F1 Vision Apropo, știi care e chestia ... Că un om inteligent ca tine o tot dă atâta, în sus și în jos, cu inteligența altora, chipurile ce deștept ești tu și ce prost sunt alții.
Păi, bă, tare inteligent mai trebuie să fii.
Mi se rupe. Cum de altfel și celorlalți de pe aici. Ești mai degrabă o țeavă de eșapament de la o mașină, adică plin de gaze, ca să nu spun altfel.
Atât timp cât nu pricepi diferența dintre concern și echipă sau dintre economie și sport, repet, mare inteligent. Bine că ne luminezi de fiecare dată.
Când ai informații, rezumă-te la un link și mai puțin la povești inutile.
Ultimele comentarii
1092 in total