• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @F1 Vision Te rog să deschizi un dicționar și să citești de câteva ori diferența între economie și sport, și anume aceea că în economie vorbim de COMPANII, CONCERNE și ce dracu mai vrei tu, iar în Formula 1 vorbim de ECHIPE. În Formula 1 nu concurează FIAT sau Draimler. Pentru Formula 1 nu negociază concernele FIAT și Draimler, ci ECHIPELE Scuderia Ferrari și Mercedes AMG Petronas F1. Ți-am explicat, ai învățat un cuvânt nou și ai vrut să te dai mare. Calmează-te cu comentariile alea aberante și, dintre noi doi, cu siguranță nu eu sunt cel care are nevoie de un loc de muncă... Sper să nu te pierzi printre cuvinte, din nou.
    Red Bull: "Mercedes a ajutat Ferrari să revină în frunte"
  • @F1 Vision Nu pot să-mi imaginez cum îți închipui că o echipă preferă să renunțe la ingineri ca să țină un pilot, când în F1 mașina e mai importantă decât pilotul :)) Crezi că plânge Mercedes că pleacă Hamilton? E Ricciardo, Alonso, Vettel pe piață. Au de unde alege. Alonso vine imediat. P.S. Concern, cuvânt folosit de tine, nu e sinonim cu companie. Concern n-are nici o treabă cu Scuderia Ferrari sau AMG Mercedes. Ți-a plouat în gură cu neologisme.
    Red Bull: "Mercedes a ajutat Ferrari să revină în frunte"
  • Da, mă, și acum Raikkonen e mare talent, dacă aveți memoria scurtă și uitați că Alonso a strâns anul trecut de ori mai multe puncte decât finlandezul. Cu monopostul ăsta, Alonso îi scotea titlurile din cap lui Hamilton.
    Raikkonen: "Vom începe să câştigăm mai multe curse"
  • Nu au ajuns echipele la un acord să aibă 5 motoare anul ăsta, deși inițial stabiliseră 4? Parcă așa țin minte... Deci ar mai avea 2 motoare. Și dacă a folosit 3 motoare nu înseamnă că nu le poate folosi din nou, de câte ori vrea el. Motoarele nu sunt de unică folosință.
    Ricciardo a folosit deja trei motoare în primele patru curse
  • Păi cred că și Kimi prefera să i se urce votca la cap decât contractele celor de la Ferrari :)) Parcă-l și aud spunând că mai multe dureri de cap îi dă votca decât Ferrari...
    Ferrari amână prelungirea contractului lui Raikkonen: "Nu vrem să se culce pe o ureche"
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău