@F1 Vision Te rog să deschizi un dicționar și să citești de câteva ori diferența între economie și sport, și anume aceea că în economie vorbim de COMPANII, CONCERNE și ce dracu mai vrei tu, iar în Formula 1 vorbim de ECHIPE. În Formula 1 nu concurează FIAT sau Draimler. Pentru Formula 1 nu negociază concernele FIAT și Draimler, ci ECHIPELE Scuderia Ferrari și Mercedes AMG Petronas F1.
Ți-am explicat, ai învățat un cuvânt nou și ai vrut să te dai mare. Calmează-te cu comentariile alea aberante și, dintre noi doi, cu siguranță nu eu sunt cel care are nevoie de un loc de muncă...
Sper să nu te pierzi printre cuvinte, din nou.
@F1 Vision Nu pot să-mi imaginez cum îți închipui că o echipă preferă să renunțe la ingineri ca să țină un pilot, când în F1 mașina e mai importantă decât pilotul :))
Crezi că plânge Mercedes că pleacă Hamilton? E Ricciardo, Alonso, Vettel pe piață. Au de unde alege. Alonso vine imediat.
P.S. Concern, cuvânt folosit de tine, nu e sinonim cu companie. Concern n-are nici o treabă cu Scuderia Ferrari sau AMG Mercedes. Ți-a plouat în gură cu neologisme.
Da, mă, și acum Raikkonen e mare talent, dacă aveți memoria scurtă și uitați că Alonso a strâns anul trecut de ori mai multe puncte decât finlandezul.
Cu monopostul ăsta, Alonso îi scotea titlurile din cap lui Hamilton.
Nu au ajuns echipele la un acord să aibă 5 motoare anul ăsta, deși inițial stabiliseră 4? Parcă așa țin minte...
Deci ar mai avea 2 motoare.
Și dacă a folosit 3 motoare nu înseamnă că nu le poate folosi din nou, de câte ori vrea el. Motoarele nu sunt de unică folosință.
Păi cred că și Kimi prefera să i se urce votca la cap decât contractele celor de la Ferrari :))
Parcă-l și aud spunând că mai multe dureri de cap îi dă votca decât Ferrari...
Ultimele comentarii
1092 in total