deci când vettel are victorie e superpilot, când greșește e mașina de vină.
Nu are de ce să dea vina pe mașină, în condițiile în care cu aceeași mașină s-a calificat pe 2, aproape de Hamilton.
A mai avut Vettel și anul trecut curse slabe, când pur și simplu nu s-a regăsit pe circuit. O cursă nu e problemă, deși contează foarte mult dacă lupți pt titlu(bine că nu e cazul la el), dar dacă se repetă, ca anul trecut, deja Ferrari are o problemă.
Și nici Raikkonen nu cred că-și va regăsi constanța din trecut. Cu o floare nu se face primăvară.
@Serban Cum naiba ai fost tu contemporan cu Stewart? Ai 70 de ani? Mai trăiești? Și cum i-ai văzut tu cursele, când pe vremea lui Stewart în România era comunismul și nu se dădeau curse de F1. Și nici nu puteai ieși din țară.Bine mă că n-ai fost tovarăș și cu Nuvolari sau Ascari. Sau cu ăștia ieșeai la un Cico?
Dacă n-are probleme de fiabilitate, Hamilton cel puțin egalează recordul de 13 victorii sezonul ăsta.
Rezultatul lui Raikkonen se datorează greșelilor lui Vettel. Echipa avea strategie pentru Vettel, pe de o parte era și normal deoarece era mai bine plasat în pluton. Dacă Ferrari îi trata egal, Raikkonen poate avea mai multe șanse la victorie. E evident că Ferrari vrea să-l promoveze pe Vettel, care atrage mai mult atenția decât finlandezul.
Nu-l remarcă nimeni pe Bottas??? L-a ținut în spate pe Vettel atâtea tururi și nici măcar nu i-a dat șansa de a se gândi la vreun atac.
Cei mai buni au fost Hamilton, Raikkonen și Bottas. Vettel cel mai slab, urmat de Rosberg.
Le-a dat hamilton jumătate de secundă. chiar credeți că îi pasă de Ferrari? O să mențină o distanță de 3-5 secunde față de piloții Ferrari și câștigă fără dureri de cap. Rosberg va trebui să se lupte pentru locul 2 și probabil îl va obține.
Vettel sau Rosberg e același lucru. Hamilton a demonstrat și în perioada McLaren că-l poate bate pe Vettel. Ne mai amintim un Austin 2012?
Nu înțeleg de ce presa din domeniu nu se întreabă cum de Ferrari a recuperat diferența? Din modificărille de regulament admise, n-ar fi posibil. Practic nu le dădea voie să modifice motorul complet. Totuși Ferrari e în top... Cică libertatea presei. Care libertate?!
Mă, Mircea, decât să dai banii în fiecare week-end pe un morcov, mai bine cumpără-ți un virabtor și-l folosești mereu, chiar și în cursul săptămânii când mai vezi vreun Ferrari în trafic...
Ultimele comentarii
1092 in total