@xxx Așa se spunea și despre Mercedes, că nu stau și freacă menta ca alții să dezvolte. Și uite cum i-a prins Ferrari...
Revenirile spectaculoase pot avea loc, dacă ai oamenii potriviți la locul potrivit. Și banii necesari, mai ales.
Se vorbea în trecut de sume cuprinse între 30 și 50 de milioane de Euro. Cică astea clasice - Monza, Spa - ar plăti mai puțin decât Singapore sau Abu Dhabi.
Silverstone nu mai iese din calendar vreo 10-20 de ani. A fost renovat.
Cred că treaba cu Monza e și mâna celor de la Ferrari, care vor să mute MP al Italiei pe Mugello, circuitul de casă al Scuderiei. De ce să nu facă și Ferrari un ban? Mugello e un circuit superb pentru motociclete, așa cum Monza e superb pentru auto. Bine, cu asfaltarea aia, cu atâta ciment, Monza nu mai e superb. Ce frumos ar arăta Monza sau Nurburgring cu spațiu verde pe marginea circuitului, cu pădurea din apropiere, tribunele naturale... dar deh, am „evoluat”, unde și-ar mai afișa Bernie și Bieber bășinile de aroganți?
Veste proastă - Newey nu s-a retras, ci a luat o pauză. Dar va desena monopostul pentru 2016 și va colabora cu Renault ca să aibă și un motor pe măsură. Deci...
Ultimele comentarii
1092 in total