• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Nici n-aveți idee ce ușor se poate reveni uneori în fruntea unei competiții, totul e să ai inspirație, bani și oamenii potriviți. Nu știu cum stau la capitolul inspirație sau oameni potriviți, dar cu finanțele suferă și se vede în rezultate. Au nevoie de sponsori importanți. Dacă vor reuși anul ăsta să găsească așa ceva, în 2016 vor fi în lupta pentru titlu. De aceea au ales să transfere și un pilot de top, că altfel vin sponsorii când îl ai pe Alonso.
    Alonso şi Button, surprinşi că au luptat cu Red Bull în Malaysia
  • Lasă că la anul îți face Newey monopostul, cam asta e problema la RBR. Dacă reușesc și ăia de la Renault să facă o treabă bună, revine RBR în luptă. Cum s-a retras puțin Newey, cum au picat în pluton.
    Ricciardo: "Să fiu depăşit cu un tur de Vettel a fost bomboana de pe colivă"
  • Cică Ferrari are un buget de 250 de mil. de Lire, adică aprox. 350 de mil. de Euro, iar Vettel primește 37 de mil. de Lire, aprox. 50 de mil. de Euro. Cel mai probabil salariul lui Vettel este cu tot cu taxe.
    Vettel: "Victoria se datorează temperaturuilor ridicate din Malaysia"
  • O luptă în 6 pentru victorie ar fi ceva ce nu s-a văzut niciodată în Formula 1, probabil. Sau nu s-a văzut de mult timp. Acum că X vrea să câștige Vettel și Y vrea să câștige Alonso e altă problemă, oricum nu depinde de X și Y, ci de echipe. Care monopol Mercedes? Au dominat și ei un an de zile. Ce a mai fost în perioada 00-04 sau 10-13? Cu Schumacher și Vettel? Și să nu vorbim de altele mai vechi. Mercedes vor câștiga și anul ăsta. Vor fi din ce în ce mai puternici. De ce să nu domine și ei competiția vreo 3-5 ani și să renunțe ușor că s-a plictisit X? De-asta nu mai poate Mercedes sau Bernie. Bravo celor de la Mercedes! Iar dacă au cea mai bună mașină să câștige în continuare. Dacă vor pierde atât de repede avantajul, înseamnă că s-au culcat pe o ureche și alții au muncit mai mult în timpul ăsta, ceea ce e iarăși de apreciat, însă puțin probabil.
    Vettel a obţinut în Malaysia prima victorie pentru Ferrari după doi ani! Hamilton şi Rosberg, pe podium
  • Abia după două curse, unii își imaginează Ferrari campioană și Mercedes umilită. Cred că nemții mai au în mânecă multe surprize și nu vor ezita să le arate, pe parcurs. Mercedes nici n-are de ce să forțeze, în condițiile în care ar fi câștigat lejer cursa dacă Ferrari nu avea o strategie mai bună. Singurul avantaj al celor de la Ferrari ar putea fi acela că conservă pneurile mai bine. Totuși e bine că Mercedes au primit un duș rece, cred că de la cursa din China o să-i vedem mai bine pregătiți, ceea ce nu e bine pentru spectacol. Dacă începe Hamilton o serie de vreo 4-5 victorii, vreau să văd câți îl mai văd pe Sebică champion. O victorie rămâne o victorie, și atât. E iluzoriu să te gândești la Ferrari campioană sau Vettel campion în 2015. Și la cum evoluează McLaren, dacă-și vor rezolva problemele de fiabilitate, s-ar putea ca lupta pentru podium să fie din ce în ce mai interesantă. Potențial au.
    Vettel a obţinut în Malaysia prima victorie pentru Ferrari după doi ani! Hamilton şi Rosberg, pe podium
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău