• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @Sumi7 La Schumacher, ca și la Vettel, conta foarte mult că era la Ferrari. Ții minte când era Alonso la Ferrari și Vettel la RBR? Cei mai mulți fani mergeau la Alonso. Hamilton, spre deosebire de Vettel, are o echipă de marketing în spatele său. E celebru, are aere de vedeta, umbla cu vedete, o arde cu moda etc. Crezi că Hamilton se va retrage? E singura șansă să vină Vettel. Și Mercedes nu-și permite să-l lase liber să plece pe pilotul 6 titluri (poate 7 la sfârșit de an): Hamilton îți vinde acum cel mai mult, copiii se uită la TV pentru el etc. F1 are nevoie de el, mai ales după pandemia asta. Eu pariez că Hamilton va semna cu Mercedes în continuare și va fi langa el Bottas sau alt pilot mai slab. Dacă vine Russel, Hamilton il distruge, cum a facut Alonso cu atatia debutanti. Toată povestea asta cu Vettel la Mercedes îl ajută pe Toto să negocieze viitorul contract al lui Hamilton și să nu-i lase britanicului cale liberă să ceară cât vrea. Dacă Mercedes îl voia pe Vettel cu orice preț, îl avea deja și nici nu era telenovela asta, se negocia în secret. Dar până acum, Toto a spus că nici nu au discutat.
    Mercedes nu exclude semnarea unui contract cu Vettel pentru 2021: "Cine știe ce se va întâmpla în următoarele luni"
  • @Automarket Pe bune, nu ștergeți cometariile rasiste ale lui Costel iin care spune despre Hamilton ca ar fi „pigmentat”? Inteleg sa faci misto de un pilot sa-i spui Vitelus sau HamHam, dar suntem in SUA aici sa ne batem joc de culoarea persoanelor? Nu e prima data cand rasistul ăsta il caracterizeaza pe Hamilton ca fiind „pigmentat”. Suntem in 2020 ce naiba, nu putem tolera un astfel de limbaj. @Sumi Mercedes nu va mai avea pilot german si nici atat campion german in viitorul apropiat. Calmeaza-te.
    Mercedes nu exclude semnarea unui contract cu Vettel pentru 2021: "Cine știe ce se va întâmpla în următoarele luni"
  • Raikkonen. Și în primul an de la revenire, a terminat pe 3 în campionat. Dacă avea o mașină RBR îl bătea pe Vettel de îi suna apa în cap și îi încheia cariera germanului încă de pe atunci. În ultimul său an cu Ferrari, a terminat pe 3. Dacă Ferrari îl lăsa pe Raikkonen liber să se bată la titlu, cu siguranță avea șanse mai mari să-l bată pe Hamilton decât a avut Vettel. Si Raikkonen, și Alonso sunt campioni care pot concura fără probleme și după 40 de ani, iar dacă au mașină bună, se bat la victorii fără nicio problemă. In urma cu 50 de ani, F1 era dominata de baieti trecuti bine de 30 de ani si atunci efortul era mult mai mare decat in prezent, cand astia la putina caldura sau ploaie se opresc imediat. Desigur, Grosjean sau Perez poate că n-ar fi capabili de așa ceva, probabil de-aia nici nu sunt campioni mondiali. Nu mai zic că Schumacher la 40 de ani, după 3 ani de pauză, nici nu transpira după ce termina cursele. La el altele au fost problemele. Dar cu un RBR în 2010, și Schumacher îl bătea pe Vettel. Revenind la Alonso, în ultimii ani s-a antrenat și a condus alte monoposturi. Fără o condiție fizică de fier nu prea ai cum să reziști 24 de ore la Le Mans. Conditia fizica a lui Alonso e in continuare de top, iar F1 nu s-a schimbat deloc de cand a iesit din circ. Dar problema lui Costelus e aceea ca daca merge Alonso la Renault atunci Vitelusul trebuie sa se pensioneze. Stai linistit, Costica, dupa ce te da Ferrari afara, nu te mai ia nicio echipa mare. Si stii care e diferenta dintre Vettel si Alonso? Pe primul, Ferrari l-a dat afara, pe al doilea, Ferrari il regreta si acum.
    Alonso susține că nu a luat o decizie finală pentru sezonul 2021: "Nu am nimic de comunicat"
  • Iesirea din Europa e o prostie. In Brazilia nici măcar nu fac teste, au țara plină de cazuri, acolo virusul circulă liber. SUA e cel mai afectat stat din lume si va continua să înregistreze cazuri. Rusia nu e transparentă, multe cazuri, dar puține victime. Nu știm cât de gravă e situația acolo. China rămâne un focar până la apariția vaccinului și mereu un pericol pentru sănătate. Iar Marea Britanie nu e dispusă momentan să renunțe la măsurile de distanțare și izolare, ceea ce va împiedica GP-ul de la Silverstone, cel mai probabil nu va avea loc. Și nici Italia nu cred că va permite, la cât de afectată au fost. Deci calendarul ăsta nu cred că va rămâne în versiunea asta și plimbarea pe multe continente expune echipele la infectarea cu virusul. Și nu cred că Hamilton va avea probleme, ci din contră, ăia tineri vor fi bulversați. Hamilton e la apogeul carierei, cu 1-2 luni de antrenament intensiv, o să-l vedeți după curse că le câștigă fără să transpire. În plus, un pilot cu experiență știe mult mai bine să se recupereze, organismul lui e obișnuit să-și revină mult mai repede și musculatura și inima au o rezistență mult mai mare la efort decât unul la 21 de ani.
    Prima versiune a noului calendar al Formulei 1 pentru sezonul 2020: total de 19 curse pe 16 circuite
  • @Costeluș Să dea domnu să câștige Vetelică titlul, dar la categoria pensionari... Poate de la anul îl vezi în Cișmigiu jucând table. :))
    Carlos Sainz va concura pentru Ferrari în 2021 și 2022: locul spaniolului la McLaren a fost luat de Ricciardo
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău