Acest Puie Wolff încearcă să câștige printr-o regulă stupidă, și anume aceea care-i împiedică pe constructorii de motoare să fabrice motoare. Ce frumusețe... Ferrari trebuia să blocheze de la bun început trecerea la motoarele V6 Turbo și să rămână la cele V8, unde avea cel mai bun motor de pe grilă.
Senna taximetrist? În Brazilia vei fi ucis pentru o afirmație de genul ăsta :)) Dacă nu murea Senna, cu siguranță Schumacher câștiga primul titlul ceva mai târziu, și nu în 1994.
Eu nu l-aș ține pe niciunul. Button a luat un titlu, dar cum l-a luat? Nu putem spune că e vreun mare talent. Magnussen a făcut o grămadă de greșeli. Numai pe Kimi l-a lovit de vreo 2 ori anul ăsta. Și nici rapid nu este. E chiar lent și agresiv, cât să țină piloții în spatele său. Mai bine McLaren s-ar uita în altă parte, dacă tot fac schimbări radicale la echipă. Un Bottas era bun, un Hulkenberg, dar cred că și la McLaren va fi la fel ca la Ferrari - o diferență uriașă de puncte între Alonso și coechipierul său.
Chestia e că după ce va muri Bernie, F1 va continua la fel, poate chiar mai bine. Dacă se retrage Ferrari, vor veni vremuri grele pentru F1, mai ales că deja le-a scăzut audiența.
Ferrari nu va promova niciodată tinere talente. vor lua un tânăr și îl vor transforma în pilot nr. 2, iar dacă ăla e talentat își va irosi talentul la Ferrari, căci nu se va putea impune. Poate doar dacă e italian... Un pilot tânăr și talentat nu va alege Ferrari. Mai degrabă te îndrepți spre McLaren, Red Bull sau Mercedes. Văd că Mercedes nu se comportă precum Ferrari și le dă posibilitatea piloților să lupte de la egal la egal. Dacă apare unul mai bun decât Hamilton, britanicul va pleca de la Mercedes, nu va accepta să-l bată coechipierul.
Ideea ar fi bună dacă s-ar aplica așa:
- Primele 4-5 echipe din clasamentul constructorilor, adică și cele care iau cei mai mulți bani, să aibă obligatoriu o echipă inferioară în acest Super GP2.
- Echipa spre ex. Ferrari SGP2 să fie formată numai din italieni și să promoveze numai piloți cu vârsta până în 20 de ani. Asta cu naționalitatea ar fi de discutat, cu toate că n-ar strica.
- Piloții din SGP2 să nu plătească nimic pentru a participa în competiție și să nu aibă sponsori.
- Pilotii din SGP2 vor putea avea sponsori doar după primele 3 etape, să zicem, când vom vedea ce e de capul lor și atunci sar barosanii cu cascavalul. Salariul pilotului din SGP2 să fie negociat în funcție de banii pe care-i va aduce. Un procent.
- Foarte important ar fi și ca monoposturile de SGP2 să aibă din ce în ce mai puțină tehnologie și aerodinamică. E mai ieftin să faci un motor. Tehnologia e scumpă. Tunelul de vânt e scump. Simulatorul e scump.
- Piloții de SGP2 să nu folosească simulatorul. Să învețe pe circuit meseria.
- Pilotii de SGP2 să se antreneze cu monoposturile cât vor, când vor și cât au bani, bineînțeles. Circuitul și carburantul să fie asigurate de echipa „mamă”.
- Banii pt echipele din SGP2 să fie acordați din banii primiți pt clasamentul constructorilor din F1. Ia Ferrari 100 de mil, să bage obligatoriu 30% in SGP2. Să fie regulă cu un procent.
- Ca să ajungi în F1 trebuie să ai cel puțin un sezon în SGP2 sau 2 sezoane în GP2 sau 3 în GP3/alte formule inferioare. Păi ce e asta, faci un sezon în F3 și hop în F1. Și când te gândești că Schumacher, cel mai titrat pilot, la vremea sa s-a chinuit ceva ca să ajungă în F1... parcă e păcat.
Și ar mai fi câteva idei interesante. Altfel e inutilă chestia asta. Există GP2 unde piloții vin cu cașcaval, unii mai buni, alții mai puțin. Și pe urmă să fie F1 cu 5 echipe cu câte 3 monoposturi, iar un monopost să fie special pentru un pilot promovat din SGP2. În fiecare an să fie și un clasament al debutanților din SGP2. Cred că așa ar trebui susținuți piloții tineri. Poate că vor avea mai multe șanse să iasă în evidență. Acum poți să fii mai bun decât Senna, dacă n-ai și vreo 10 mil te-ai născut degeaba.
Ultimele comentarii
1092 in total