• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Oamenii săraci încurcă. Hai să-i eliminăm. Ce deștepti sunt unii pe aici... Eu zic să nu dați exemplu fotbalul, unde echipele primesc bani din: -vânzare de jucători -participarea(atenție! numai participarea) în cupele europene. -vânzarea de bilete(la un meci din CL, o echipă precum Real sau Barcelona ia vreo 4-5 mil. doar din bilete) -sponsori -marketing(tricouri, șepci, adidași, vizitarea stadionului, muzeului echipei, turul stadionului etc) -bani din drepturile TV -bani pentru poziția din campionat(toate echipele primesc bani, în funcție de locul pe care termină) -și să nu mai vorbim de banii primiți pt câștigarea unor trofee. -unele echipe au asociați, mai ales cele din spania, un nr de fani au cumpărat acțiuni și lunar sponsorizează echipa. În F1 -nu există vânzare de piloti/tehnicieni. -nu toate echipele primesc bani la constructori -banii de pe bilete sunt ai organizatorilor și ai lui Bernie. -nr sponsorilor este redus. -marketing slab, poate doar Ferrari stă bine la capitolul ăsta. F1 e un sport al celor bogați. -bani din drepturile tv pt echipele mari F1 e o afacere, însă doar pentru anumite persoane - Bernie și compania lui. Marea problemă e că F1 nici nu atrage constructorii de mașini, nici nu susține echipele mici. Merg pe sistemul ăsta ca niște șmecheri care se descurcă atât timp cât le merge. Apoi găsesc ei alte echipe mici de care să profite. În fotbal o echipă mică se mai poate lupta cu una mare, își poate crește jucătorii, strânge banii, dar în F1 e imposibil. Echipele mici sunt nevoite să caute piloți cu bani, nu piloți cu talent. Degeaba ar vinde piloții. Cine l-ar cumpăra pe Erikson? Dacă Marussia îl creștea pe Verstapen și făcea ăsta ceva, poate că se găsea vreo echipă să le dea vreo 10 mil. pe el. Iar alți bani n-au de unde să strângă, patronii sunt nevoiți să scoată bani din buzunar în fiecare an. ah, n-o veni vreun arab nebun să-și facă echipă de F1, să vedeți atunci nebunie. Ferrari și Mercedes vor părea echipele mici și se vor plânge.
    Sauber: "Planul este eliminarea echipelor mici din Formula 1"
  • @Mircea Dennis și Alonso în aceeași echipă doar în visele tale umede. Să vezi cum îl trimite Alonso la plimbare... Nici nu știu cum ar mai putea McLaren să-l păstreze după eșecul din 2014, când cu motor Mercedes au fost bătuți de Williams. Au fost bătuți măr.
    Alonso susţine că viitorul său se va clarifica după finalul sezonului
  • @fgfg Chestia e că ți l-a bătut pe Raikkonen și atunci când era la Lotus, cu un monopost superior celui Ferrari. Acel monopost Lotus cu care până și Grosjean se ținea aproape de Red Bullul lui Vettel. E adevărat că diferența aceasta dintre cei doi nu e reală, dar există o diferență considerabilă și în favoarea lui Alonso. Cea mai mare problemă a lui Kimi este comportamentul său. Dacă l-ai deranjat cu ceva, l-ai pierdut tot sezonul, nu-i mai intri în voie și nu se mai concentrează. Cam așa a făcut și la Lotus când aveau ăia probleme cu banii.
    Alonso: "Întotdeauna este o satisfacţie să-l înving pe Raikkonen"
  • Toată lumea primește puncte duble în ultima cursă. Adică Hamilton trebuie să termine pe cel puțin locul 2, ceea ce relativ simplu fără o problemă tehnică. Cu un loc 2 la Abu Dhabi, unde Hamilton nu va forța, britanicul ia titlul cu o diferență de 3 puncte. Dacă apar probleme, se împute treaba. Dar momentan nici un pilot nu-i poate pune probleme lui Hamilton pentru locul doi.
    Rosberg a câştigat la Interlagos după ce a rezistat presiunilor lui Hamilton
  • Dacă era și mai rapid poate că termina în fața lui Alonso... Mai grave sunt greșelile celor de la Williams. Cursa de la Abu Dhabi se va decide și ea în calificări. Rosberg merge bine în calificări. Dacă se chinuie, poate câștiga titlul, important e să nu facă greșeli. Acolo mă aștept să văd un Rosberg agresiv. Ce frumos ar fi să abandoneze și Rosberg și Hamilton și să câștige Ricciardo, ca să viseze în continuare la titlu :)))
    Rosberg a câştigat la Interlagos după ce a rezistat presiunilor lui Hamilton
Pagina
12345...888990...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău