• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Observă cineva diferența dintre Raikkonen și Alonso? Și în ciuda acestei diferențe, Ferrari renunță la Alonso pt că preferă să nu revină rapid în top, ci să aștepte vreo 3-4 ani. Să aștepte nu știm ce, dar așteaptă. A, și Ferrari renunță la Alonso. Spunea cineva că Ferrari îl susține pe Alonso. Oare și acum o mai face, când știe că va renunța curând la el? Și totuși de ce Raikkonen nu e mai rapid? Practic finlandezul e ultimul pilot. Aproape ultimul om din cursă. Și primește cât Alonso... Trebuie să fie foarte fericit.
    Hamilton a obţinut la Austin a cincea victorie consecutivă şi şi-a consolidat poziţia de lider
  • Dacă știa să se stăpânească, acum era liderul clasamentului. Păcat că uneori se lasă dus de val și pierde mult. Rosberg profită de șansa sa. Sper ca mâine să nu renunțe repede la luptă.
    Rosberg l-a învins pe Hamilton în lupta pentru pole position de la Austin
  • Nu întotdeauna câștigă cel mai bun, mai contează și norocul. Rosberg are șansa sa, rămâne de văzut dacă va profita de asta. Rosberg față de Barrichello are șansa de a arăta tot ce poate, în timp ce brazilianul era ținut la respect de către Ferrari, ca etern pilot 2. Poate că daca Barrichello avea șansa lui Rosberg, nici Schumacher nu mai avea 7 titluri. Nici un pilot nu poate fi cel mai bun pe toate circuitele...
    Statele Unite, antrenamente 2: Hamilton îl învinge la limită pe Rosberg
  • Alonso chiar arată bine față de Ricciardo http://sniffpetrol.com/2014/10/31/red-bull-confirm-ricciardo-missing-out/#.VFOJTZ-fkUA Ăsta da coșmar...
    Alonso: "Am un plan foarte ambiţios, dar încă nu pot spune nimic"
  • Ăsta ar fi mult mai apreciat dacă ar vorbi mai puțin. Inteligent nu e, așa că măcar să se abțină. E o vorbă - dacă tăceai, filosof rămâneai. Sau poate vrea să fie campionul mondial cu gura cea mai mare, guralivul Formulei 1. Când regula a fost adoptată, toți o dădeau pe aia cu „creșterea spectacolului”. Să vezi spectacolul naibii când Nicușor îi fură titlul la arabi cu punctele duble.
    Hamilton critică regula dublării punctelor la Abu Dhabi
Pagina
12345...919293...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău