• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Rămâne de văzut... ar fi frumos să facă sezonul de F1 şi LeMans în acelaşi timp, dacă nu se suprapun cursele, ceea ce nu cred. În rest lumea nu înţelege un lucru - îl doare în cur de Ferrari, nu pleacă de acolo până nu ia ceva bani. Înțelegerea amiabilă va presupune că nu va mai pleca cu 60, ci cu 40-50. De ce să plece cu mâna goală când poate pleca cu un sac de bani? Tâmpit nu e, sunt cei care cred că Ferrari nu va plăti. Italienii au făcut greșeala să negocieze înainte cu Vettel și acum spaniolul profită, altfel semna de mult cu o altă echipă... În F1 e vorba despre bani, restul sunt povești de adormit copiii. Oricum nu cred că va afla presa cât va plăti Ferrari.
    Alonso: "Am un plan foarte ambiţios, dar încă nu pot spune nimic"
  • Câtă prostie la Ferrari - să plătești ca să scapi de cel mai bun om al tău din ultimii 5 ani. Probabil ceva români au ajuns pe la Ferrari, căci numai noi ne alungăm oamenii cei mai buni... A, si Ferrari va deveni o companie independentă, se va despărți de Fiat-Chrysler. Cică vor să ia bani la bursă ca să-l plătească pe Alonso :)) Apoi au fost tâmpiți să negocieze cu vettel atât timp cât nu s-a eliberat un loc la Ferrari. Risipă de bani. Dacă știau să-și gestioneze bine forțele și toți oamenii, puteau reveni și în 2015, inventând o inovație la mașină. Dar de când n-a mai venit Ferrari cu inovații? Păi de când a câștigat ultimul titlu la constructori. Și se pare că inovația e cheia succesului.
    Vettel: "Nu pot spune nimic despre viitorul meu"
  • Când vreau să mă amuz intru pe site-ul ăsta ca să citesc comentarii... Pe lângă unii, Mircea pare om serios cu toată țigla pe casă(Vezi Mircică că(da, e cacofonie) ăsta e un compliment) :D
    Plecarea lui Alonso de la Ferrari întârzie din cauza clauzelor financiare din contract
  • Slabe șanse ca Alonso să stea un an pe bară, și dacă o face va sta cu vreo 50 de mil. de Euro în buzunar. Mai are doi ani de contract+plus cine știe ce clauze în caz de reziliere, adică despăgubiri. Nu cred că Ferrari va alege să-l dea afară și să piardă atâția bani. Dacă Alonso nu ajunge la o înțelegere cu McLaren, va fi sacrificat Raikkonen, e mai ieftin. El mai are 1 an de contract. Mi-ar părea rău de Kimi să aibă aceeași soartă, dar pe de altă parte m-aș bucura, pleacă și el acasă cu vreo 15 mil. Să tot pleci așa acasă...
    Plecarea lui Alonso de la Ferrari întârzie din cauza clauzelor financiare din contract
  • Ce farmec ar mai avea F1 fără riscuri? Mai bine stai și te joci jocuri video decât să te uiți la o cursă în care nu există riscuri. Și oricum nivelul de siguranță din F1 este în prezent foarte ridicat, iar Bianchi a fost ghinionist, n-a fost nici o greșeală a comisarilor sau a altcuiva. Soarta. Uneori mai contează și asta. Nu e corect nici să se reducă viteză, nici cu SC, pentru că se pierd diferențele. Muncești 40 de tururi ca să menții o diferență de 2 sec și o pierzi din cauza unui Maldonado care o bagă în pereți ca tăntălăul. Moartea e inevitabilă. Cred că mai degrabă noi, indivizii, ne dorim să fim nemuritori. Ar fi frumos, dar nu se poate.
    Propunere pentru evitarea accidentelor: monoposturile să fie evacuate cu elicoptere
Pagina
12345...929394...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău