• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Vettel e atât de mare dezvoltator de mașini încât dezvoltă și pentru alții(Ricciardo, Webber). Cât la Red Bull au funcționat ordinele, a ieșit campion. Când s-au terminat ordinele și echipa avea nevoie de cât mai multe puncte, și-a luat bătaie de la Ricciardo pe unde a fost prins. A ales bine Ferrari, aici vor fi mereu ordine. De aceea piloții tineri și talentați se afirmă la alte echipe.
    Raikkonen: "Am contract pentru anul viitor şi probabil pentru încă unul"
  • @Mircea ești conștient că McLaren poate câștiga cu Honda sau poate pierde? Până în martie 2015 nu avem de unde să știm cum vor sta lucrurile. Tu speri să câștige, eu sper să n-o facă. Unde e problema? Dacă vor câștiga, îi voi felicita pe cei de la McLaren pentru revenirea într-un timp scurt. Dar dacă nu vor câștiga? A, dar stai, tu nu prea ești conștient...
    Hamilton şi Vettel solicită îmbunătăţirea pneurilor de ploaie
  • Ca să câștige, McLaren are nevoie de o inovație, ceva care să-i ofere un avantaj față de ceilalți competitori. În MotoGP Honda a venit mereu cu inovații în ceea ce privește partea de electronică. Momentan pe motociclete Honda are cea mai bună electronică. Scoți electronica și Marquez nu mai e în veci rapid. Dar acolo e altă poveste. Rămâne de văzut dacă vor fi capabili să aducă inovații și în F1. Iar la capitolul aerodinamică McLaren e slabă. Chiar mai slabă decât Ferrari. Apoi dacă Alonso semnează cu Honda și japonezii au pus condiția ca echipa să câștige repede, înseamnă că la sfârșitul anului, dacă McLaren va fi la același nivel, Honda își va lua mâna de pe ei, iar Alonso poate pleca la o altă echipă. O semna Alonso pe 3 ani, dar probabil și contractul o fi peste 100 de mil. de Euro.
    Hamilton şi Vettel solicită îmbunătăţirea pneurilor de ploaie
  • @Alex Ai zis-o! Schumacher dacă era mai tânar cu vreo 4-5 ani și avea o mașină Red Bull, în 2010 îl zvânta pe Vettel cu bătaia mai rău decât o face Ricciardo acum. Anii nu iartă pe nimeni. Greșeala lui Schumacher a fost că s-a retras în 2006, când mai putea continua lejer 4 ani. Lumea mai vorbește de Raikkonen doar pt faptul că e la Ferrari, dacă rămânea la Lotus, nu mai pomenea nimeni de el în momentul ăsta.
    Raikkonen: "Am contract pentru anul viitor şi probabil pentru încă unul"
  • @Soxy Prefer un Alonso sictirit decât un Vettel fericit. Atât timp cât își face treaba în cursă, poate fi și depresiv... Și sictirit îl bate pe Raikkonen. Cât despre Vettel și Kimi, nimic care să-ți ofere optimism. Unul e la final de carieră, iar altul e cu capul în nori, după ce i-a dat Ricciardo bătaie de nu mai știe de capul său. Germanul e marcat psihic. Ca să-l bată pe Ricciardo, acum Vettel are nevoie de un monopost Mercedes.
    Ferrari: "Nu avem nimic de pierdut, trebuie să riscăm"
Pagina
12345...939495...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău