Chestia e că strică singurul lucru bun de la Ferrari - Alonso. Mai degrabă vorbeau cu ăia de la FIAT să le facă motor pentru 2015, bineînțeles că tot băieții de la Ferrari îl făceau, numai că purta un alt nume. Ferrari renunța la motorul Ferrari și ăla da risc, dar poate câștigai sau poate nu, însă nu așteptai 3-4 ani ca într-un final să câștigi, iarăși probabil. Acum așteaptă amice până când o să dezvolți tu motoare. Dacă motorul Honda va fi bun, Ferrari va ajunge a 5-a echipă din competiție în 2015, sub Mercedes, Williams, Red Bull și McLaren. Ați dat de dracu. Se roagă Papa ca japonezii să nu facă treabă bună.
O tot dați pe aia cu Kimi a luat un titlu cu Ferrari... Da, l-a luat în 2007 datorită conflictului Alonso-Hamilton, după ce Massa i-a cedat victoria(apropo, nu cumva și Kimi a fost nr. 1 la Ferrari?) și a pierdut titlul în 2008, cu cea mai bună mașină din competiție. Cea mai bună perioadă a sa a fost 2004-2007. La Lotus a fost vorba de un monopost foarte bun, să nu uităm că și Grosjean avea curse foarte bune și acum...
Raikkonen e la final de carieră. O să pună casca în cui peste un an. Doar banii italienilor îl mai țin în F1, că altcineva nu cred că o să-l mai plătească după sezonul ăsta jalnic.
Monaco e un circuit specific, care devine dificil datorită denivelărilor, tunelului și forțelor G.
Ăsta pare doar un circuit îngust, nimic mai mult. Un trenuleț. Un fel de ROC, unde nu trebuie să atingi pereții. Câștigătorul se va decide în calificări.
F1 ar trebui să-și schimbe arhitectul. Poate că există și alții mai buni decât Tilke. Să aibă totuși 3-4 arhitecți pe care să se bazeze. Să facă licitație. A, dar stai, de unde își mai ia Bernie șpaga...
Și Monaco mai are marele avantaj că se se află în Europa. Nu cred că se duce cineva la Baku și se simte în Europa... Azerbaijanul va rămâne mereu un stat din Orientul Mijlociu. Lumea a 3-a.
Ultimele comentarii
1092 in total