• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Felicitări pentru articol!
    Poveştile motorsportului: Achille Varzi, de la rivalitatea cu Nuvolari la dependenţa de morfină
  • Chestia e că strică singurul lucru bun de la Ferrari - Alonso. Mai degrabă vorbeau cu ăia de la FIAT să le facă motor pentru 2015, bineînțeles că tot băieții de la Ferrari îl făceau, numai că purta un alt nume. Ferrari renunța la motorul Ferrari și ăla da risc, dar poate câștigai sau poate nu, însă nu așteptai 3-4 ani ca într-un final să câștigi, iarăși probabil. Acum așteaptă amice până când o să dezvolți tu motoare. Dacă motorul Honda va fi bun, Ferrari va ajunge a 5-a echipă din competiție în 2015, sub Mercedes, Williams, Red Bull și McLaren. Ați dat de dracu. Se roagă Papa ca japonezii să nu facă treabă bună.
    Ferrari: "Nu avem nimic de pierdut, trebuie să riscăm"
  • Probabil după F1, Alonso va concura pentru Audi în Le Mans.
    Domenicali, recrutat de Audi pentru postul de director de dezvoltare pentru afaceri
  • O tot dați pe aia cu Kimi a luat un titlu cu Ferrari... Da, l-a luat în 2007 datorită conflictului Alonso-Hamilton, după ce Massa i-a cedat victoria(apropo, nu cumva și Kimi a fost nr. 1 la Ferrari?) și a pierdut titlul în 2008, cu cea mai bună mașină din competiție. Cea mai bună perioadă a sa a fost 2004-2007. La Lotus a fost vorba de un monopost foarte bun, să nu uităm că și Grosjean avea curse foarte bune și acum... Raikkonen e la final de carieră. O să pună casca în cui peste un an. Doar banii italienilor îl mai țin în F1, că altcineva nu cred că o să-l mai plătească după sezonul ăsta jalnic.
    Raikkonen va utiliza un nou şasiu începând cu cursa din Statele Unite
  • Monaco e un circuit specific, care devine dificil datorită denivelărilor, tunelului și forțelor G. Ăsta pare doar un circuit îngust, nimic mai mult. Un trenuleț. Un fel de ROC, unde nu trebuie să atingi pereții. Câștigătorul se va decide în calificări. F1 ar trebui să-și schimbe arhitectul. Poate că există și alții mai buni decât Tilke. Să aibă totuși 3-4 arhitecți pe care să se bazeze. Să facă licitație. A, dar stai, de unde își mai ia Bernie șpaga... Și Monaco mai are marele avantaj că se se află în Europa. Nu cred că se duce cineva la Baku și se simte în Europa... Azerbaijanul va rămâne mereu un stat din Orientul Mijlociu. Lumea a 3-a.
    Primele imagini cu circuitul de la Baku: viraje înguste şi puţine oportunităţi de depăşire
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău