• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @niet A, nu, că Hamilton e vreun sfânt, niciodată n-a scos pe nimeni din cursă. Massa îți spune ceva? Și anul ăsta a făcut victime. De Vettel mai știi cum l-a scos pe Webber? Toți greșesc, problema e că Rosberg o face cam des. Vrea să țină ritmul cu Hamilton și forțează. E normal să apară greșelile, însă ale lui sunt grave și nu le mai poate corecta. Un duel fair-play cred că ar fi între Alonso și Raikkonen. Hamilton și Vettel te pot scoate oricând din cursă, nu sunt capabili să se controleze până la final și să accepte că adversarul poate fi mai rapid decât el. Hamilton își învinge adversarii când are o mașină precum cea Mercedes, că în trecut cu McLaren era jale prin pluton. Bietul Massa... În cursa asta Rosberg avea interiorul, așa că dacă îi ieșea perioada de frânare, Hamilton trebuia să se recunoască învins. Poate că n-o făcea și se împungeau.
    Rosberg, dezamăgit de eroarea din primul viraj al cursei de la Soci
  • Ca să stea un an pe bară, Ferrari trebuie să-l plătească. Rămâne de văzut ce va face Santander, că dacă vor pierde și cele 40 de mil sponsorizarea și alte 30 pentru plecarea lui Alonso, vor ajunge să aibă bugetul celor de la McLaren. Altfel Ferrari nu are cum să scape de el. Sau poate Alonso să-și activeze acea clauză și să plece gratis. Dar de ce s-o facă dacă poate lua și niște bănuți? De ce să plece ca să-i facă loc lui Vettel? Normal că n-o va face, de aceea nici n-a semnat cu altă echipă. Așteaptă bănuții de la Ferrari și pe urmă va semna imediat.
    Alonso: "Viitorul meu este deja stabilit". Spaniolul nu va concura cu motor Mercedes
  • Deci în 2010-2013 Mercedes n-aveau cele mai bune mașini, ci Red Bull, care săracii nici măcar nu construiesc mașini :))
    Mercedes: "Fundaţia echipei care a câştigat titlul constructorilor a fost realizată de Brawn"
  • Ăia de la Lotus trebuie să-și vândă echipa ca să-i plătească salariul :)) Briatore a spus-o ca să înțelegem noi că Alonso vrea să plece de la Ferrari cu orice preţ. Lotus va avea motor Mercedes la anul, însă nu cred că vor fi în top 5, altfel nu mai voia Grosjean să plece. Probabil vor ajunge pe locurile 10-15, cine știe... Au pierdut mulți oameni importanți și nici bani nu au ca să dezvolte monopostul. Momentan e o echipă mică și nesemnificativă.
    Alonso: "Riscul de a nu concura în sezonul 2015 nu este prea mare"
  • Cum să vă dați mari cunoscători de F1 și să afirmați că un pilot este „lucrat” de echipă, când banii vin din clasamentul constructorilor? O fi Red Bull de vină că Ricciardo pur și simplu e mai rapid decât Vettel? Ce monopost a dezvoltat Vettel când a venit la echipă în 2009 și atunci echipa era de top, mai avea puțin și îl bătea pe Button? Newey vă spune ceva? Da, ăla dezvoltă mașinile. Fără Newey e jale pe capul lui Sebică. Și văd că tot o țineți pe aia cu „stilul de pilotaj”. Așa se spunea și de Raikkonen când a venit la Ferrari și i-a scos Alonso pilotajul din cap. Și Ricciardo i-a scos pilotajul din cap lui Vettel. Germanul nu o să mai câștige nici un titlu. Dpdv psihic e tocat mărunt. La anul Ferrari o să fie echipa rataților, dacă nu-și vor reveni.
    Hamilton, pole position la Soci! Rosberg şi Bottas, la un pas să-l învingă pe britanic
Pagina
12345...959697...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău