• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Comentatorul de la Dolce(da, îl ascult, n-am încotro. Mă uit la Dolce pt că pot vedea cursa HD pe televizor) spunea că Ferrari vrea să scape de Alonso deoarece spaniolul a încercat, cu câteva luni în urmă, să vorbească cu cei de la Mercedes pentru un eventual contract. Și atunci Ferrari a stat și s-a întrebat dacă Alonso mai vrea să facă performanță la Ferrari. Ceea ce a spus comentatorul poate fi adevărat, cu toate că eu nu am citit această versiune. De fapt cred că doar Alonso și Ferrari știu motivul, însă versiunea aceasta este plauzibilă. Era normal ca Alonso să-și dorească o mașină mai bună. Probabil ar accepta și un salariu mai mic pentru un loc la Mercedes în 2015. Nu știu la ce se aștepta Ferrari... probabil sunt români, cum spune cineva mai sus. :)
    Hamilton, pole position la Soci! Rosberg şi Bottas, la un pas să-l învingă pe britanic
  • @fabulos 80 de mil de dolari, adică 50 de mil de lire, știre din Daily Mail, fără nici o sursă. În actualele condiții din F1, nimeni nu-și permite atâția bani, doar dacă vrea să dea faliment. Și Vettel n-a câștigat nimic cu Ferrari. Probabil vor ajunge la o înțelegere pe la 40-50 de mil de dolari, aproximativ 30 de mil. de Euro.
    Mercedes a respins planurile pentru dezvoltarea motoarelor în timpul sezonului 2015
  • Lasă că și Hamilton fura setările de la Alonso. Practic Rosberg și Hamilton sunt în aceeași barcă, nu doar în aceeași echipă.
    Rosberg va reveni la setările lui Hamilton pentru calificări
  • Al doilea duel interesant, după cel dinte Hamilton și Rosberg, va fi între Vettel, Alonso și Bottas pentru locul 4 în clasamentul piloților. Și duelul dintre Ferrari și Williams pentru locul 3 la constructori. Ricciardo poate să viseze cât vrea, anul ăsta n-are nici o șansă la titlu. E cam inconștient și cu gura mare. Are victorii obținute în urma unor probleme tehnice ale celor de la Mercedes. Niciodată nu i-a bătut pe circuit pe băieții de la Mercedes. Chestia e că la un moment dat va începe și el să abandoneze... Norocul nu e infinit. Ricciardo să învețe să facă mai multe și să spună mai puține. Zâmbetul ăla nu e suficient ca să fii admirat de către fani.
    Rusia, antrenamente 2: Hamilton, cel mai bun timp
  • Poate că Marchionne va avea mai mult curaj să folosească dreptul de veto, poate nu va fi sclavul lui Bernie în ceea ce privește F1, chiar dacă acum e târziu să-l folosească, dar pe viitor sper ca Marchionne să se concentreze mai mult pe performanțele echipei de F1.
    Echipele votează vineri dacă să accepte dezvoltarea motoarelor în timpul sezonului
Pagina
12345...969798...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău