• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Alonso cu Mercedes omoară campionatul.
    Negocierile lui Alonso cu McLaren, dificile din cauza cerinţelor în privinţa duratei contractului
  • Cred că plecarea lui Alonso de la Ferrari e mai scumpă decat cea a lui Raikkonen sau decât aducerea lui Vettel. Apropo, citisem în Forbes, care îi citau pe ăia de la Daily Mail, că Vettel ar urma să primească vreo 50 de mil. de lire de la Ferrari, adică aproximativ 80 de mil. de dolari pe sezon, devenind cel mai bine plătit sportiv din toate timpurile. Ar fi o nebunie totală din partea celor de la Ferrari, care probabil i-ar duce la faliment. A, dacă Vettel luase 4 titluri cu Marussia, atunci făcea toți banii ăștia fără discuții, dar în cazul său... cred că se vor opri pe la vreo 30 de mil. de Euro, aproximativ 40-50 de dolari, cam tot la fel va primi și Alonso la McLaren. Rămâne totuși întrebarea - cât trebuie să plătească Ferrari ca să scape de Alonso? Nu cred că Alonso va rămâne la Ferrari, adică italienii nu-l vor mai ține. Probabil el ar fi dispus să mai riște, dar se pare că Marcchione are ideile sale. Bune sau rele, rămâne de văzut. Moment a început cu stângul - scapă de cel mai bun pilot de pe grilă. Oriunde va ajunge Alonso sper să aibă mașină ca să se bată pentru titlu. E păcat ca un pilot precum Alonso să stea în pluton cu o mârțoagă Ferrari. @91Schumi06 Mercedes se va menține mulți ani la acest nivel, în top. Au cel mai bun motor. Cam greu pentru ceilalți să recupereze diferența de putere. Cu actualul regulament probabil le este imposibil. Cred că Mercedes vor deveni din ce în ce mai puternici.
    Negocierile lui Alonso cu McLaren, dificile din cauza cerinţelor în privinţa duratei contractului
  • Lauda spune că Alonso a semnat cu McLaren de joi. Dacă vine Honda cu un motor puternic, o să avem un sezon foarte interesant în 2016, cu Alonso și Hamilton luptând pentru titlu.
    Negocierile lui Alonso cu McLaren, dificile din cauza cerinţelor în privinţa duratei contractului
  • Dacă visul său era să concureze pt Ferrari de ce n-a plecat în 2013, când Red Bull era în top? A așteptat ca Red Bull să cadă în clasament. De ce nu i-a anunțat în septembrie 2013 că e dispus să renunțe la Red Bull ca să-și îndeplinească visul? Schumacher a renunțat la Benetton după ce a ieșit campion și a stat atâția ani la Ferrari fără să ia titluri. Vettel - campion de carton, caracter de carton. Pleacă de la Red Bull că îl bate Ricciardo și nu are șanse să termine în fața australianului. Sper ca Alonso să nu plece și Vettel să-și vadă irosit visul. După două sezoane în care o să-l bată Ricciardo, să vedem cine îl mai ia...
    Presă: Vettel a fost cel care a iniţiat negocierile pentru a semna cu Ferrari
  • Ăsta e motorsportul - se mai întâmplă și astfel de accidente. Măcar piloții își asumă riscuri pe sume mai mari de 500 000 de dolari, alții își riscă viața pe sume de 2000 de dolari și nu-i mai plânge nimeni, nu se mai roagă nimeni pentru ei, nu mai acuzăm pe nimeni pentru moartea lor. Dacă ești pilot de F1 sau dacă ești muncitor pe șantier, îți riști viața. Diferența o face suma pe care o primești ca să riști. Piloții o fac din pasiune, muncitorii pentru a supraviețui. Hai să încetăm cu ipocrizia. F1 a pierdut campioni și a continuat, va continua și cu și fără Bianchi. Sănătate tuturor!
    Steagul verde a fost fluturat corect în zona accidentului lui Bianchi
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău