• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • Or sa urmeze si altii, stai linistit.
    Ford si GM opereaza recall-uri de frica NHTSA
  • "unei sportive care cantareste doar 1650 de kilograme" Ferrari F430 - 1,450 kg Ferrari 250 GTO - 1,100 kg Ferrari 612 Scaglietti - 1725 kg Ferrari 360 Modena - 1350- 1450 kg Ferrari 575M Maranello - 1,730 kg Ferrari 599 GTB Fiorano - 1,690 kg Ferrari California - 1,630 kg Lamborghini Gallardo - 1,569 kg Lamborghini Murciélago - 1,650 kg Chevrolet Corvette C6 Z06 - 1421 kg Porsche 997 Carrera 1,490 kg Carrera 4 1,545 kg Carrera S 1,500 kg Carrera 4S 1,555 kg Targa 4 1,605 kg Targa 4S 1,615 kg GT3 1,470 kg GT3 RS 1,360 kg GT3 Cup 1,200 kg Turbo 1,570 kg Aston Martin DBS V12 - 1,580 kg deci greutatea aia de doar 1650 de kilograme este o greutate maricica si o stire proasta a unui redactor slab.
    OFICIAL: Ferrari confirma versiunea 599 GTO si urmasul lui Enzo
  • Moaaamaaaaaa ce spiritual esti ! :))
    FOTO EXCLUSIV*: Audi testeaza "la rece" noul A7
  • Inmulteste articolele, emisiunile revistele si review-urile pe care le citesti tu cu un nr. de la 4 in sus si o sa stii cam cat si ce citesc eu. Initial Panamera era comparata cu S-Klasse si cu Seria 7, , ulterior au constatat ca la sportivitate nu este departe de noul Seria 7 sau palcut ca S63 AMG la confort pierde detasat iar la spatiu interior este mai degraba comparabil cu E-Klasse si cu Seria 5 decat cu clasa superiara de LUX, pentru ca este mare pe afara si mica pe dinauntru, probabil din cauza formei. Automobile Magazin - USA - S si 7 au castigat in clasa De aceea AMS Germania (daca ai auzit de ei:))) au comparat Panamera Turbo cu E63 AMG si RS6 unde Panamera NU a iesit invingator. Revista CAR deasemenea l-a comparat si a pierdut si la timp de pista si la confort in fata noului E 63 AMG. AutoBild: În termeni de confort şi spaţiu de Mercedes este standardul Porsche nu este o moale, în rafale scurte, ignorând de Mercedes generos, el a răspuns rustic. zgomotul rutiere sunt în Panamera este semnificativ mai tare decât în BMW şi S-Class. Dual-transmisie ambreiaj (PDK) întrerupătoare nepoliticos, uneori, atunci când de echitatie la semafor a porni său / opri, de asemenea, funcţia de overslept. (traducere google din germana) si exemple mai sunt, cauta-le singuir. referitor la linkurile cu care te dai tu documentat dar nu compara nimic, sa le luam pe rand: Car and Driver nu a facut inca nici o comparatie a lui Panamera Turbo cu alta masina, doar review individual Motor Trend la fel dar la Panamera S nu si al Turbo. Road & Track individual Panamera Turbo si comparat Panamera 9ff. Ma intereseaza testele comparate, normal mult mai interesante si elocvente decat cele individuale. Deci cam peste tot Panamera pierde. 0-100 km/h chiar este neinteresant daca ii face mai repede cu 0.5 sec cand vorbim de clasa lui S is 7 unde nu cursa de drag ne intereseaza, credac targetul Porsche nu a fost 0-400m la Panamera, iar mai jos cu o clasa degeaba castiga cursa de drag daca o pierde pe aia pe pista, confort si restul.
    Aston Martin ataca Panamera: "Avem singura sportiva cu patru usi din lume!"
  • am uitat sa specific ca noul E-Klasse a iesit si mai confortabil ca Panamera.
    Aston Martin ataca Panamera: "Avem singura sportiva cu patru usi din lume!"
Pagina
12345...757677...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău