• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hakkinen

  • Membru din 21.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 302 in total
  • Pe langa "inghetarea" motoarelor, limitarea lor la maxim 18.000 RPM, folosirea a 8 motoare/sezon,reducerea capacitatii de la 3000cc la 2400cc au introdus si regulamentul aerodinamic de anul acesta care de asemenea este un regres. Plecarea celor de la Michelin , care produceau pneuri net superioare fata de Bridgestone a fost din nou un mare regres,pe langa faptul ca a disparut si concurenta avand un furnizor unic in momentul de fata. Singurul lucru pozitiv este introducerea slick-urilor. In rest, F1 este din 2005 pe o panta descendenta din punct de vedere tehnologic, lucru care se reflecta si in spectacolul de pe circuit din pacate...
    "Inghetarea motoarelor, un regres pentru Formula 1"
  • massa ar merge la silver, Alonso la platinium
    F1 CHAMP: Schimbari in grupele valorice
  • Sunt mare fan McLaren si nu mi-e rusine !! In schimb mi-ar fi rusine sa fiu cel din spatele utilizatorului "Neo" care este prescurtarea de la neobrazare !
    Webber castiga magistral cursa de la Nurburgring
  • Strategia calificarilor a fost un esec, Lewis a pierdut 2- 3 pozitii pe grila de start din cauza ca mai putea parcurge inca un tur rapid (cum au facut Vettel si Button de l-au depasit in acel ultim tur) dar au ales sa-l cheme la boxe.
    Hamilton anticipeaza victorii in maxim patru curse
  • Mai bine te abtineai de la comentariul asta......te pricepi la F1 ca si la muzica? Daca pentru tine Nicole Scherzinger e Rihanna.......
    Hamilton: "Am facut tot ce am putut"
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău