• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Din linkul de mai sus reies o parte din motivele pentru care NU il respect pe Hamilton, pe langa comportamentul de copil rasfatat din afara pistei.
    Rosberg susţine că "va da totul pentru o victorie în Abu Dhabi", deşi un loc pe podium îi garantează titlul mondial
  • 2 curse? Hai sa spunem ca mergem pe idee. dar, calificari ratate inseamna sa pierzi 2 curse? sau o cursa cu o problema tehnica te trimite in spatele grilei pentru a doua cursa. adica sansele sa ratezi 2 curse dintr-o data sunt destul de mari, fara o justificare. Si mai e elementul unei probleme tehnice (sau accident) care ar insemna abandon la 2 curse? in 40 de minute nu repari problemele unui monopost lovit cum erau in Brazilia. Deci foarte mari ar trebui sa fie schimbarile sa nu existe problemele de mai sus.
    Malaysia şi Singapore se pregătesc să părăsească Formula 1, dar Ecclestone vrea revoluţie: două curse de 40 de minute într-o singură zi
  • mda.... mai ales ca daca ar castiga ar fi o senzatie, si mai ales ca in ultimele curse Rosberg a fost mentinut pe 2 parca voit pentru a intarzia deciderea titlului, etc. Sper ca totusi sa nu se faca magarii prea mari si de data asta ...
    Hamilton admite că este puţin probabil să cucerească titlul: "Sunt într-o postură ciudată, victoria nu-mi garantează trofeul"
  • Totusi, bani mai multi inseamna sa vinzi mai mult, adica trebuie sa satisfaci clientii actuali si sa aduci clienti noi. Ce ne dorim noi? Mai mult curse? Daca se poate de ce nu. Dar de principiu vrem CURSE si nu circ. Ca e Vegas noaptea sau Monaco ziua, prefer sa vad curse, si cred ca sunteti de acord cu mine. Adica : - frau liber la inovatii pe monoposturi, poate ar avea si echipele mici mai multe sanse, chit ca inovatiile vin cu costuri mari. - poate 2-3 furnizori de cauciucuri sa fie si acolo ceva concurenta, - liber la lupta dintre piloti pe pista, pentru ca urmatorul pas este sa monteze semnalizatoare pe monoposturi. Aici ar trebui schimbari
    Noii proprietari ai Formulei 1 vor mai multe curse într-un sezon: "Interesul este să facem mai mulţi bani"
  • Mi se pare mie sau in ultimele curse Rosberg are ordine de echipa sa fie pe 2? In conditiile in care anul trecut a dominat ultimele curse, acum se bate cu Verstappen? La niciun restart in Brazilia, si au fost cateva, Rosberg nici macar nu si-a pus problema sa fie aproape de Hamilton, sa il poata ataca. Nu mi se pare logic din nici un punct de vedere, mai ales ca locul 1 i-ar fi garantat titlul. La fel in Mexic, Rosberg sta linistit si ia atacurile lui Max, pana ce acesta greseste. Ceva nu e ok, acolo. Simt iar ca Rosberg are hamuri pana in abu dhabi. Daca pierde acolo Rosberg campionatul pe cine stie ce motiv.... ar fi chiar de rasul lumii situatia.
    Mercedes speră la o luptă fără incidente pentru titlul mondial: "Cel mai mare coşmar al nostru este o defecţiune tehnică"
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău