• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Daca anii trecuti au pornit cu un monopost bun si apoi au avut probleme la dezvoltarea in timpul anului, anul acesta a fost alta situatia. Mercedes nu a mai fost imbatabila, iar Ferrari a dezvoltat mai bine monopostul decat Mercedes. In acest ritm sansele sunt ca la anul sa fie pe picior de egalitate sau poate in fata. Evident ca este doar o teorie pana nu apar pe pista monoposturile din 2016, dar totul este posibil. Mai este si marea necunoscuta RBR, care daca prinde un motor mai puternic devine prezenta si ea la varf. Adica anul viitor poate fi mai interesant. Si apoi vine marea necunoscuta 2017/ cu noile reguli....
    Ferrari: "Anul viitor trebuie să fim în faţa celor de la Mercedes"
  • @vasu: este singura echipa, singurul producator prezent de la inceputurile formulei 1 din 1950. Sa nu uitam asta. Pe de alta parte, probabil corecta decizia Ferrari de a bloca un pret minim. Pretul trebuie dictat de piata, adica mai bine ar atrage 3-4-5 producatori de motoare decat sa le limiteze pe cele actuale. Nu au decat sa se bata apoi pe clienti prin oferte. Introducerea a doua specificatii de motoare, 1.6 si 2.2 concomitent este o prostie, pentru ca submineaza egalitatea. Indiferent ce faci cu motoarele, niciodata nu vor reactiona la fel si de aici incolo numai complicatii.
    Imperiul contraatacă: FIA caută motoare ieftine după ce Ferrari s-a opus reducerii preţului
  • Mai bine sa lase liber totul, cu limita de 3000 cmc la motoare si sa vina cine cu ce vrea, si atunci am avea formula 1 de pe vremuri.
    Ecclestone confirmă intenţia de a readuce motoarele V8 pentru Red Bull în 2016
  • in conditiile in care probabil va continua parteneriatul rbr renault, iar avansul fata de force india este de 50 de puncte, nu vad de ce nu ar accepta penalizarea in posibilitatea unui motor mai bun cu care ar obtine ceva locuri mai bune, plus ar avea o viziunea mei buna pentru la anul.
    Renault introduce un update major la motor în Statele Unite
  • Mercedes nu este nici pe departe atat de marinimoasa. Inseamna ca are ceva de gand, sau are parti ale propriului motor care vrea sa le dezvolte.
    Mercedes, dispusă să-i lase pe rivali să mărească performanţele motoarelor
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău