Ferrari: "Anul viitor trebuie să fim în faţa celor de la Mercedes"

de Daniel Popescu
Miercuri, 18.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari consideră că s-a apropiat ameninţător de Mercedes în finalul acestui sezon, însă insistă că singurul obiectiv pentru 2016 este să fie în frunte.

Dacă vreţi să aflaţi aşteptarea mea sinceră, aceasta nu este să fim mai aproape de Mercedes, ci să fim în faţa lor.

Maurizio Arrivabene
Sef Ferrari
Ferrari a înregistrat progrese semnificative în acest an şi a fost singura echipă care a obţinut victorii cu excepţia celor de la Mercedes.

Îmbunatăţirile se datorează în special noutăţile introduse pe parcursul anului la motor, însă şeful Maurizio Arrivabene susţine că pentru sezonul 2016 singurul obiectiv este că echipa italiană să fie în frunte.

"Dacă vreţi să aflaţi aşteptarea mea sinceră, aceasta nu este să fim mai aproape de Mercedes, ci să fim în faţa lor. Vă spun cu umilinţă ca să fim mai aproape nu poate fi obiectivul. Suntem mai aproape acum, aşa că anul viitor trebuie să fim în frunte", a declarat el.

Dacă facem un pic mai mult pe parcursul iernii, putem reveni şi putem să-i facem să transpire un pic mai mult.

James Allison
Director tehnic Ferrari
La rândul său, directorul tehnic James Allison consideră că Ferrari are potenţialul de a progresa şi mai mult în sezonul 2016, pe baza prestaţiilor din ultimele curse.

"În general, pe parcursul sezonului, ne-am apropiat din ce în ce mai mult şi cu siguranţă am ajuns în punctul în care credem că, dacă facem un pic mai mult pe parcursul iernii, putem reveni şi putem să-i facem să transpire un pic mai mult.

Diferenţa din Brazilia a fost suficient de mică pentru a avea speranţa că, privind înainte, dacă facem o treabă bună pe parcursul iernii, putem ajunge acolo", a explicat el.

Via Motorsport, Autosport

Comentarii (19)

  • Mda... Iar incep cu declaratiile de 2 bani! Sa vedem faptele si apoi vorbim!
    9 8
  • pai hai odata, ca m-am plictisit sa astept...
    12 1
  • Asa sa fie Maurizio !
    Fortza Ferrari!
    33 8
  • Ferrari au un as in maneca se numeste Hass F1.
    8 2
  • Iliescu
    Din tiparul declaratiilor din anii trecuti. Cine-i mai crede? Fapte nu vorbe, la vorbe sunt primii ...si l-au invatat si pe Vettel sa preaslaveasca echipa rosie in declaratii.
    20 17
  • Daca anii trecuti au pornit cu un monopost bun si apoi au avut probleme la dezvoltarea in timpul anului, anul acesta a fost alta situatia. Mercedes nu a mai fost imbatabila, iar Ferrari a dezvoltat mai bine monopostul decat Mercedes. In acest ritm sansele sunt ca la anul sa fie pe picior de egalitate sau poate in fata. Evident ca este doar o teorie pana nu apar pe pista monoposturile din 2016, dar totul este posibil. Mai este si marea necunoscuta RBR, care daca prinde un motor mai puternic devine prezenta si ea la varf. Adica anul viitor poate fi mai interesant. Si apoi vine marea necunoscuta 2017/ cu noile reguli....
    18 6
  • da, forzza ferrari..dar poate mai trebuie un inginer, doi..de top..piloti aveti, asa ca..la treaba..
    10 4
  • In ultima cursa Mercedes a fost cu o jumatate de secunda mai rapida pe un tur, asta in F1 inseamna enorm, este o diferenta uriasa pe care nu cred ca Ferrari o poate recupera prea repede din pacate .
    Cred ca la inceputul noului sezon tot Mercedes vor fi in frunte
    Fortza ferrari
    20 2
  • serban
    Corect ce spune Arrivabene, acum trebuie să îmbunătățească în special pachetul aero, aici au fost slăbuți, sub RBR, Mercedes, Williams și chiar Toro Rosso, dar să nu neglijeze nici motorul, unde cred eu că sunt deja la paritate cu nemții. Cele două zecimi de sec/tur din Brazilia se pot recupera foarte ușor din aerodinamică. Și să nu uităm că de la anul îl vor avea și pe Jock Clear !
    14 4
  • Iliescu
    La anul ma tem sa nu faca un pas in spate si sa fie depasiti de alte echipe. Au profitat 2 sezoane de necompetitivitatea RBR si Mclaren. Ma tem ca la anul ceste 2 echipe vor veni landa Ferrari. Cat despre Mercedes..nu e clar ca nu-i mai prinde nimeni pana la schimbarea regulamentului. Cate monoposturi exceptionale au fost depasita pana nu s-au schimbat regulile? Amintiti-va: Mclaren, Williams, Ferrari, RBR si exemplele pot continua. De credeti ca Mercedes ar fi exceptia?
    11 5
  • @jumbo
    Mercedes a incetinit dezvoltarea (sau chair a renuntat la ea pentru anumite circuite gen Singapore) pentru un plan pe termen lung. Unele voci spun ca au inceput lucrul la monopostul de anul viitor inca din august. astfel incat sa se poata pregati si pentru 2017 din timp.

    Sper ca Ferrari sa nu faca prostia sa neglijeze schimbarile din 2017 doar de dragul de a concura la anul cu Mercedes..
    13 1
  • serban
    @Kyro Și ceilalți, nu numai Ferrari, văzând că nu pot recupera anul acesta diferența față de Mercedes, nu s-au apucat de lucru pentru 2016 încă din vară, sau poate și mai devreme ... au dezvoltat ca fraierii ceva ce nu mai avea nici un rost să mai dezvolte, în afara tokens pentru motoare ... dă-mi voie să nu cred că nemții sunt niște minți luminate, iar ceilalți niște tâmpiței !
    5 3
  • @serban
    Iti permiti sa faci acest lucru doar cand esti sigur de locul din clasament. Inafara de Mercedes restu trebuie sa isi consolideze si locul din clasament in prisma repartitiei baniilor de la sfarsitul sezonului...
    6 0
  • serban
    @Kyro Ai dreptate în foarte mare măsura, dar ordinea de final, cel puțin a primelor trei echipe, se știa deja după trei-patru curse, implicit repartiția banilor, iar, după câte știu eu Ferrari încasează întotdeauna cel mai mult, datorită performanțelor anterioare și a vechimii în campionat. Nu degeaba sunt și singura echipă cu drept de veto ! Aaaa, da, cei de jos se bat și acum pentru un loc mai bun, primii însă ...
    5 0
  • Fara sa par rautacios, insa la momentul actual, singura posibilitate a celor de la Ferrari de a fi primii este reprezentata de fotografia articolului: cele doua monoposturi Mercedes sa fie taiate din imagine. Din pacate, deocamdata, Ferrari sunt primii din "restul lumii", Mercedes avand un avans mai mult decat confortabil. Atat din punct de vedere al motorului cat si al pachetului aerodinamic. Sa nu uitam spre ex ca in Mexic, daca nu ar fi fost interventia Safety Car, cu siguranta toate monoposturile de la locul 3 in jos ar fi terminat cursa la cel putin un tur in spatele liderului. S-a vazut asta si in Brazilia unde Ferrari intr-adevar a fost singura echipa ce a reusit sa termine in acelasi tur cu Rosberg.
    Din pacate pentru spectacolul formulei 1 diferenta dintre Mercedes si restul echipelor este uriasa.
    15 8
  • GTS FZR 2000
    Spectacolul in F1 este pentru cei mici si fraieri. Iar Formula 1 este numai despre tehnologie si talent, unii nu o au pe prima, altii pe a doua. Cei opreste pe cei de la McLaren de pilda, sa fie in fata celor de la Mercedes? Cei opreste pe cei de la Williams sa se bata cu cei de la Mercedes? Simplu, impotenta intelectuala in cazul primilor (adica McLaren) si impotenta financiara a ultimilor (adica Williams). Cei de la Mercedes au lucrat serios la dezvoltarea acestui pachet format din monopost + motor si au doi piloti foarte buni, de fapt ce conteaza, cam toti pilotii din F1 sunt foarte buni. Slabiciunea lor este materialul de concurs adica numitul monopost. Multi batrani, care cica sunt mari fani ai F1, isi tot aduc aminte de anii 90 cand cica, era Formula 1 interesanta pentru ca atunci au castigat favoritii lor. Daca nu erau favoritii lor castigatori atunci ar fi gasit o alta perioada. @Mikahakkinen isi doreste spectacol, dar de fapt isi doreste doar ca echipa lui favorita, presupun McLaren, sa castige. Nu-l intereseaza daca castiga cei de la Mercedes, atata timp cat nu castiga cei de la Ferrari. Este asa de usor sa ne dam mari fani si scrie fraze care arata frumos dar nu nici un continut, pentru ca nu ajuta la nimic.

    Daca erau cei de la McLaren pe primele pozitii, fanul McLaren uita subit de "spectacolul formulei 1" si era bucuros ca favoritii lui sunt in frunte. Dar pentru ca nu se intampla asta, impotenta intelectuala isi da liber si eh... vedem rezultatul. Un fan al Formulei 1 ca competitie ar fi spus: Sper ca cei de la Ferrari sa fie anul viitor langa cei de la Mercedes si sa se lupte de la egal la egal cu ei, pentru ca asa macar avem o sansa sa vedem curse interesante. Dar deh... cand esti fan McLaren... esti limitat in viziune.

    P.S. Anul viitor trebuie ca cei de la Ferrari sa se lupte cu cei de la Mercedes pentru ca pentru moment, nu exista inca o alta echipa care sa fie acolo in frunte. Williams n-are bani plus nu primeste nici acelasi motor, cei de la Red Bull inca nu-s 100% cu Renault plus motorul lor... are probleme. Iar cei de la McLaren, sunt inca departe de ce isi doresc, dar in 2016 vor rezolva anumite probleme si poate si ceva din problemele de fiabilitate.

    Stiu ca pentru fanii McLaren faptul ca cei de la Ferrari sa fie in frunte, este ceva rau, dar este raul cel mai mic. comparativ cu 2014.
    11 13
  • GTS FZR 2000
    Iar comentarii cu "daca" nu-si au rostul. "Daca" nu arata un nivel intelectual prea ridicat.
    6 10
  • GTS FZR 2000
    @@ GTS FZR PLM: Un om prost isi gaseste intotdeauna altul care sa-l laude. Tu ti-ai gasit 7, sincere felicitari.

    Plus Williams are un buget mic, un motor slab si nu prea reusesc sa faca nimic cu el. In epoca informatiei, ei nu au un datacenter prea actual, nici un simulator prea bun, plus nici bani de investitii. Si din pacate n-ai nici o ideea despre ce am scris aici. PLM este cam tot de ce esti capabil.
    4 5
  • querty
    Da, visati umed cu ferrari in frunte....in fruntea cui? fetel nu-l va bate pe Rosberg anul viitor, de Hami nici nu mai vorbesc. Cu toate problemele lui Rosberg de anul asta si tot n-a fost in stare sa termine pe 2. Pai nici n-avea cum daca nici pe Ricciardo n-a fost in stare sa-l bata desi era pilotul nr.1 iar echipa i-au tot facut sasiuri doar doar si-o reveni. In 2017 isi ia catrafusele si se duce....
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru