• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @McLaren_Honda: Ferrari a recunoscut ca a riscat pozitia cu strategia, dar nu asta este problema ci siguranta cauciucului, in conditiile in care pocneste din senin. Rosberg in antrenamente la fel a patit. Vettel si Ferrari au fost acuzati de Pirelli ca au folosit in exces cauciucul si acesta este motivul exploziei ceea ce nu este sustinut de circumstante. De aici scandalul, practic pentru securitate si siguranta anvelopei si nu neaparat pentru pozitie care este riscul fiecarei curse.
    Vettel: "Strategia Ferrari de la Spa nu a fost deloc riscantă"
  • Sa nu uitam in perioada celor 4 ani de dominatie clara RBR, nici atunci Renault nu era cea mai puternica de pe grila, ci Mercedes, si inclusiv Ferrari era pe acolo sau peste ca si putere. Nu era insa distanta aceasta mare de putere, si cu ingeniozitatea aerodinamica RBR s-a putut castiga. Pe piste mai lente RBR are momente de excelare si anul acesta in ciuda motorului Renault care vedem cum este. Este si lent si fiabilitatea nu exista.
    Red Bull ar putea pierde până la 120 de milioane de euro pentru rezilierea contractului cu Renault
  • Am o intrebare.... Fata de alte circuite, acesta a fost chiar asa aproape de o fabrica de deseuri, sau un depozit de "diverse materiale", sau cei de la curatenie au fost in greva? Pirelli sustine sus si jos ca acestea au fost de vina si in niciun caz structura anvelopei, uzura prea mare doar pe un cauciuc din cele 4, etc.
    Mercedes: "Strategia Ferrari cu o oprire la boxe, riscantă"
  • cu alte cuvinte noi spectatorii am ratat din nou un duel interesant pe motiv ca "a fost vorba de utilizarea pneurilor" ...
    Rosberg, deranjat de ratarea startului în cursa de la Spa
  • Interesant dar de asteptat. Pe langa RBR ca a platit cel mai scump motor, de 2 ani Renault nu onfera nicio performanta, si nici macar sansa unei posibile performante in viitorul apropiat. Locul 4 in clasamentul constructorilor este un miracol, si se datoreaza doar RBR si nu Renault. Pe langa lipsa de performanta si lipsa de directie a Renault, acestia au mai si acuzatin mai multe randuri RBR, spun eu pe nedrept. Deci ruptura este de asteptat, si daca RBR analizeaza sa rupa parteneriatul, inseamna ca ar trebui sa aiba deja un mic as in maneca pentru la anul, adica cel putin o preintelegere cu un alt constructor. Oare cine o fi
    Red Bull analizează rezilierea contractului cu Renault la finalul sezonului
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău