• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Toti vrem o diferenta vizibila cu adevarat. Dar deocamdata apar tot felul de declaratii puternice si contradictorii, acuze la adresa tuturor, doar rezultate nu vin. Trebuie 115 mil pentru dezvoltarea motorului, dar parteneriatul cu Ilmor care reduce la 20 cai in minus diferenta fata de mercedes nu este utilizabila. Dezvolta Renault singurel, (din nu se stie ce fonduri care cica nu le avea si acum se pare ca le are, mai ales ca da cu piciorul la ce a dezvoltat Ilmor) un nou motor, care nu se stie cam ce diferenta va fi fata de ceilalti, etc. In perioada recent apusa, cand RBR batea tot, Renault nu beneficia de cel mai puternic motor. cam tot pe acolo la minus 20 de cai era parca, in schimb era macar fiabil si cu genialitatea lui Newey si banii lui Mateschitz, reteta functiona...
    Renault nu va folosi noul prototip de motor dezvoltat de Ilmor
  • @Kyro: nu poti sti care au fost termenii negocierilor, in ce conditii ar fi preluat actionariatul principal, etc. Uite de exemplu Renault, dupa cativa ani extrem de fructuosi alaturi de Redbull, acum dau vina pe RBR ca nu au facut destul, ca de fapt nu au avut parte de promovare ca si constructor, etc. Urat din partea lor dar tot o fac. Daca privesti Mercedes, ca si coerenta a numelui, in F1 sustine o teorie care ii convine, iar in alte curse sustine exact opusul.... Adica pe hartie mai ales acum dupa cativa ani arata foarte bine planul, dar nu vom afla ce a fost atunci. Parteneriatul Mclaren Honda parea o bomba din prima. Nu a fost. Dar poate cineva baga mana in foc ca la anul sau peste 2 ani nu va fi o pretendenta la titlu?
    McLaren nu are un plan B pentru a renunţa la motoarele Honda
  • problema nu este cu un regulament nou, sau cu timpul in care se scrie un nou regulament. Jos palaria pentru mercedes ca a reusit sa exploateze regulamentul astfel incat sa aiba o asemenea superioritate. Problema este cu inghetarea unei situatii inainte ca ea sa devina realitate din teorie. Eu aici vad cea mai mare problema. Si din punct de vedere al cheltuielilor, faci tot ce poti si apoi se dovedeste a fi in zadar ca altii au facut o treaba mai buna si nu mnai ai ce face 6-8 ani, sau faci o baza puternica pe care apoi poti sa o dezvolti in directia pe care o tot poti modifica. Adica gestionezi cheltuielile pe rezultate si nu pe teorie.
    Schimbarea radicală a regulamentului tehnic ar putea fi amânată până în 2018
  • Sunteti de acord ca daca ar fi dupa Bernie, ar scurta timpii pe tur cu 5-6 secunde prin schimbarea rezonantei atomului de cuartz ca astfel cronometrele sa fie mai lente si timpii inregistrati sa fie cu 5-6 secunde mai mici pe tur?
    Schimbarea radicală a regulamentului tehnic ar putea fi amânată până în 2018
  • Chiar daca nu prin Forza Rossa, dar Romania gaseste modalitatea ca sa patrunda in lumea Formulei 1
    Button, victima unui jaf în Franţa. Banda de hoţi ar putea fi din România
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău