• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Problema este ca ambii au dreptate. Noi vrem curse de 2 ore, ei ne ofera curse asa: primele 10 tururi, apoi strategii de boxe, si ultimele 6-8 ture. In rest se merge in mare parte pentru protejarea cauciucurilor, optimizarea consumului limitat, etc. E logic sa fie plictisitor si pentru pilotii din monoposturi nu vorbesc de noi, spectatorii. Uneori cate o cursa ca la Hungaroring, o data la 2-3 ani, care a fost interesanta aproape dealungul ei, dar nici asta asa cum ar trebui sa fie, sau cum a fost pe vremea lui Senna sau Niki Lauda.
    Mercedes şi Red Bull, opinii diferite despre scurtarea curselor de Formula 1
  • Deocamdata Ferrari a dovedit ca este foarte aproape acolo. Cand Mercedes este un pic pe picior gresit Ferrari este prezent si bate. Si Williams are dreptate pe undeva avand in vedere ca Ferrari trage doar cu un pilot, celalalt permanent are probleme neprevazute de sezoane intregi deja. (exceptie ultima cursa care chiar nu a fost vina lui) pe cand Williams trage cu 2 cai la caruta. Sa vedem ce va fi. Oricum este mai interesanta situatia decat anul trecut
    Vettel, convins că Ferrari va ajunge Mercedes din urmă
  • Cica Renault este cel mai titrat constructor de motoare. Era un top in care asa era. Mi se pare din declaratiile astea ca este un debutant complet rupt de realitate. Ani la rand au avut succese maxime impreuna, si brusc acum nu mai functioneaza parteneriatul din cauza Redbull, cu toate ca este extrem de foarte clar ca Renault a esuat cu noul motor si nu stie cum sa remedieze. Acum a ghicit ca are nevoie de o suma foarte exacta de 115 mil dolari pentu dezvoltare, si ca RedBull ar trebui sa o plateasca. Din start o euforie aceasta suma. De unde aceste cifre exacte? Dezvoltarea inseamna ca ai o strategie, incerci, iese continui, nu iese, schimbi macazul, etc. Daca ai o suma exacta, mai ales uriasa, inseamna ca teoretic stii exact ce e de facut in motor. Atunci ce au facut in ultimii 5-6 ani? I-au tinut cumva Redbull in urma? Au delapidat fondurile destinate dezvoltarii motorului? Renault vrea sa iasa cumva cu basma curata, dar deocamdata se infunda si mai rau....
    Renault: "Colaborarea cu Red Bull ar fi funcţionat doar după modelul Mercedes"
  • Adica Renault este in ceata mai mare decat s-ar crede....
    Toro Rosso: "Renault a renunţat la cumpărarea echipei"
  • mercedes este in top in clasament. acei sustinatori probabil au dat like la mai multe echipe, deci numaratoarea este doar asa de dragul artei. cum spuneati mai sus. fanii din tribune si activitatea lor este mai elocventa. si mia adaugam si longevitatea acestor dimensiuni. fani ferrari sunt in numar imens de cata vreme? nu ii ridic in slavi, dar totusi ferrari este prezent din 1950, ceilalti.... mai recent si in tot felul de forme schimbatoare. normal ca au fani dedicati stabili, etc.
    Mercedes a ajuns la 10 milioane de fani pe Facebook, triplu decât Ferrari
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău