• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • de ce? raspunsul este simplu. Rosberg a mers grosul cursei pe medium. Cica nu erau pregatite softurile cand a intrat SC si a primit medium, cu care s-a chinuit groaznic. Nu mai bine pierdea cateva secunde in plus mai ales ca era sub sc deci pierderea nu era mare, decat sa fie ratata cursa? Sau poate teoria conspiratiei spune ca trebuia sa plece rosberg ca sa ii faca loc lui hamilton la boxe sa nu piarda ala timpul, care oricum a primit softuri? teorii sunt multe, dar certitudinea este ca iar rosberg a patit-o strategic din partea mercedes.
    Williams: "Mercedes a pierdut cursa din Ungaria din cauza pneurilor"
  • Anterior era un articol cu migrarea echipelor GP2 spre F1. Incet cred ca va fi invers, echipele din F1 o sa puna un restrictor la galeria de admisie si o sa migreze in GP2 :)))
    Cursa de la Monza, la un pas să fie salvată datorită unei scutiri de taxe de 10 milioane de euro
  • Aparent este o idee buna, dar sa analizam un pic: Boulier ar dori o echipa care sa ii plateasca chiria la monoposturile create de McLaren, care evident vor fi de specificatie B, și sa foloseasca pilotii impusi de McLaren. Dar de fapt asta ar fi o echipa independenta care sa concureze cot la cot cu restul? Actual regulamentul interzice orice cooperare intre echipe, de exemplu transfer de tehnologie si inventii, informatii intre Redbull si Toro Rosso, cu toate ca au acelasi proprietar. Atunci in ce conditii ar fi posibila situatia prevazuta de Boulier? Parca vorbea bernie....
    McLaren, nemulţumită de reducerea testelor premergătoare sezonului
  • Problema este ca Redbull a avut succes ieri si aproape strict din cauza Renault azi si maine nu mai are sanse de succes. Sa nu uitam nici ca Redbull a fost echipa de uzina Renault, foarte convenabil, in conditiile in care Mercedes, Ferrari cheltuie si aloca personal, etc, atat pentru sasiu cat pentru motor. Renault avea doar problema motorului, iar Redbull se ocupa tot restul problemei, sasiu, aerodinamica, tren de rulare, etc. Si totusi pistoanele renault au iesit mai lenese decat pistoanele Mercedes si Ferrari, in conditiile in care Renault a fost primul care a solicitat trecerea la 1.6 V6 turbo pentru ca sunt mai relevante pentru industria auto de serie, bla bla. Adica unde este aici vina Redbull care este mai degraba doar un simplu sponsor? Cam urata abordare...
    Renault sugerează că nu va mai furniza motoare pentru Red Bull în 2017
  • cred ca a fost o strategie gresita. Cauciucurile medium s-au dovedit a fi nasoale de tot pentru el in cursa, ritmul a fost dezastruos pentu suprematia mercedes. Mai ales ca era SC inca cateva ture, softurile i-ar fi asigurat poate locul 1 si o departare in ritm propriu pana spre sfarsitul curse, destul cat sa aiba sanse sa pastreze locul, sau in cel mai rau caz sa fie depasit de cei doi cu care ar fi fost la ani lumina de pluton de sa fie pe 3. Dar asta este doar una din teorii.
    Rosberg: "Eşecul din Ungaria nu a fost influenţat de rivalitatea cu Hamilton"
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău