• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • 42 de puncte nu sunt imposibil de surmontat. Hamilton a avut a dracului de mult noroc anul acesta, dar asta nu tine la nesfarsit. Daca bine retin diferenta dintre hamilton si rosberg era cam pe la acest nivel anul trecut inainte de acel acrosaj de la care rosberg parca s-a decuplat pana la sfarsitul anului. Deci totul este posibil, desi improbabil. Sincer mi-as dori un campion Vettel cu ferrari anul acesta, sau Rosberg. Hamilton in continuare nu este copt mental si emotional pentru a fi numit campion. Stie sa fie foarte rapid pe pista in diverse conditii, dar asta nu este destul pentru a fi numit campion.
    Vettel: "Vom încerca să facem imposibilul posibil şi să câştigăm titlul"
  • Renault a desenat motorul astfel incat sa se potriveasca la toti 4 clientii, asa ca nu este bun pentru niciunul. Mai vin si lipsurile interioare si de aici esecul. Daca RBR schimba pe Mercedes sau pe Audi sau pe Tata motors, va trebui sa redeseneze intreg monopostul. Destul este ca motorul sa aiba 3-4 cm centrul de greutate diferit si deja tot balansul monopostului este dat peste cap. Si sunt sigur ca diferentele sunt mult mai mari intre cele 2 motoare, Renault si oricare altul viitor. Oricum mentin votul de blam fata de bernie si regulile lui actuale care blocheaza inginerii sa dezvolte motoarele, si mentine astfel o suprematie mercedes spun eu incorecta.
    Red Bull face presiuni pentru motoare Mercedes, Toro Rosso ar putea alege Honda
  • Trebuie sa mentionam si modul exemplar in care oficialii hungaroring au rezolvat problema. SC a stat foarte putin pe pista, masurile de siguranta au fost optime pentru a asigura securitatea lui Hulkengerg.
    Hulkenberg: "N-am avut niciun indiciu că aripa faţă va ceda"
  • Raikkonnen mai are o problema pe care o tot ocolesc toti. Ego ca ego, dar este extrem de rigid in stilul de condus. Subconstientul lui dicteaza un stil care lui ii convine si daca ii dai masina care se comporta exact pe stilul lui este foarte bine, dar daca regulamentul se schimba atunci foarte greu se adapteaza la noile conditii. Pe langa asta mai adaugi si modul in care provoaca limitele care il duce spre acele erori de care vorbeste Allison si obtii rezultatele pe care le are in ultimii ani, inclusiv acesta. Are talent, are viteza, dar cu cele doua probleme majore pe care le are, e mai greu sa obtii rezultate in afara de cateva sclipiri de moment. In conditiile astea e de asteptat ca o echipa care are nevoie de puncte de la ambii piloti sa aiba asteptari si sa il schimbe la anul.
    Ferrari: "Raikkonen este la fel de rapid ca Vettel, dar greşeşte mai mult"
  • Macar acolo era pe fata politica Ferrari. Evident ca nu era ok pentru Massa, dar era o chestie anuntata cu ordine de echipa de care stiam toti, iar Massa a acceptat situatia asta pentru ca avea avantaje pe de-o parte, desi nu ii convenea dpdv strict sportiv. Altfel pleca mai devreme.
    Rosberg dezvăluie existenţa unei clauze de contract despre comportamentul pe circuit
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău