• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @kyro: deja becul ala ar cam sta aprins aproape permanent ar fi ok mai multe opriri la boxe, dar alea 20 de ture sa poata sa meargala maxim, nu doar 1-2 ture si apoi trenulet lent la 2 secunde distanta
    Pirelli va schimba compoziţiile pneurilor pentru a garanta 2-3 opriri pe cursă în 2016
  • O alta regula partial buna, partial idioata, adica facuta de birocrati fara tangente cu sportul. Da, este o idee buna sa lasi pilotul sa se descurce cu pedalele, dar ce treaba ai cu ce comunica pilotul cu inginerul? Cenzura de prost gust. Incet incet pilotul va fi urmarit zi noapte, inclusiv in noaptea nuntii, cu cine si ce comunica si cu cine se antreneaza ....
    FIA confirmă că piloţii nu vor mai fi ajutaţi de echipe la starturi începând cu cursa de la Spa
  • Ce prostie.... lasa oamenii sa fie inventivi! nu cred ca scrie in regulament ca nu poti simula intrare la boxe... si este destul de greu de definit ca intr-adevar a fost o simulare sau o decizie pripita asupra careia s-a revenit ulterior... dar... hai sa fim seriosi... la ce naiba sa limitezi asta?
    FIA va penaliza echipele care simulează efectuarea unei opriri la boxe
  • Nu neaparat sunt de acord cu tine. Echipele testeaza si incearca permanent sa depaseasca limitele. Sunt sigur ca pe cele 3 circuite amintite ar fi cel putin o echipa care ar risca un supersoft pentu a obtine o performanta in plus. Echipele nu au in totalitate datele despre anvelope decat partial ce au primit de la Pirelli, plus ce au constata pe pielea proprie (da, sunt de acord cu tine ca sunt proaste si nu tin nici cat un prezervativ), dar producatorul are toate secretele marunte si stie exact care este limita acestora. Varianta cu plaja din care sa alegi mi se pare potrivita.
    Pirelli va limita drastic opţiunile echipelor pentru alegerea pneurilor în 2016
  • Ideea este buna, dar sa vedem sambata si duminica 2 trenulete la distante de 2-3 secunde pentru protejarea cauciucurilor nu cred ca va creste prea mult audienta. Acele cauciucuri mai durabile ar duce lupta mai la limita pe mai multe tururi, si parca nu ar mai fi o problema asa mare nici sunetul daca vezi totusi concurs si nu trenulet de agrement... La fel în calificări. În conditiile in care ai 7 seturi pentru tot weekenduri, si un set tine 1-2 ture in calificări....
    Formatul calificărilor şi curselor ar putea fi schimbat din sezonul 2016
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău