• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • RBR a demonstrat ca ia in serios F1. A intrat in F1 cu 2 echipe, a construit frumos de la o echipa mica spre una de top, si a dominat 4 sezoane. Cu bune si rele, era totusi echipa de referinta, imbatabila, 4 ani de zile. O dominatie mai mult sau mai putina, permanent va exista, dar actual RBR este in situatia de a fi o echipa de temut aerodinamic, cu resurse, si care este blocata pe tema motorului. Alt furmizor nu are cum sa aiba acum, iar actualul nu ii da motor. Este logic punctul de verere inclusiv de a se retrage, cu toate ca Marko mai exagereaza...
    Red Bull va decide viitorul în Formula 1 până la sfârşitul verii
  • Au dreptate. In conditiile in care cu un cauciuc poti face una maxim doua tururi rapide in calificări, si apoi trebuie sa le schimbi.... nu mi se pare ok si nici logic. Apoi intri in curse si trebuie sa rulezi trenulet la distanta 90% din cursa si si asa se deterioreaza, avantajat fiind ce care intra primul la boxe si nu cel care gestioneaza cel mai lung timpul pe pista. As prefera invers. Calificarile sa fie cu multe tururi in care pilotul sa aiba sansa sa mai fure inca o sutime, etc. In cursa este de dorit sa schimbe cauciucurile, dar sa tina cat sa vedem un duel roata la roata, chiar toata cursa. Si asta lipseste in mare parte din cauza cauciucurilor. Ca si concluzie, Michelin are perfecta dreptate.
    Michelin în motorsport: transfer de tehnologie pentru industria de serie
  • La nivelul in care scade Formula 1, intr-adevar Formula E va avea sanse sa fie la acelasi nivel de popularitate :) Daca mai creste un pic puterea si autonomia monoposturilor, tot ce e posibil....
    Reportaj: Cum se trăieşte o cursă de maşini electrice într-un parc londonez
  • inca sunt la inceput. practic in testele dinaintea sezonului au cam stat in boxe pe cand de exemplu mercedes a mers deja pe reglaje fine pentru curse. Este primul an, normal ca roata morii se urneste greu... la anul pe vremea asta daca nu vor fi in plutonul de frunte, merita huiduieli, deocamdata nu... dar asta este strict parerea mea.
    Alonso, optimist datorită fiabilităţii monopostului McLaren în teste
  • Orice schimbare are doua taisuri: poate fi schimbarea pe care o asteptam cu totii, sau declinul final. Daca posibilul nou proprietar urmareste profitul imediat cat de mare, atunci F1 se va desfiinta. Daca aduce un Ross Brawn sau un Horner, sau un om care priveste sportul pe termen lung care apoi oricum va genera profitul dorit, atunci e de bun augur. Oricum, ceva schimbare ne dorim cu totii
    Statul Qatar şi un american oferă 8 miliarde de dolari pentru o treime din acţiunile Formulei 1
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău