• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Mi se pare logic. Daca este deturat, inseamna ca este cu un tur mai lent decat liderul, adica dpdv fair play nu are ce interveni in situatia liderilor. Sa intervii in lupta pentru victorie este un drept pe care trebuie sa il castigi prin efort pricepere si strategie.
    Formula 1 a respins relaxarea regulamentului pentru piloţii întârziaţi cu un tur
  • Marchione sustine ca Ferrari la egalitate de motoare ar surclasa Redbull prin aerodinamica.... cam curajoasa declaratie, in conditiile in care Renault nici pana acum nu era mai puternica decat Ferrari, doar foarte fiabila, in schimb RBR domina clar prin aerodinamica.
    Ferrari: "Ne-am bucura să furnizăm motoare pentru Red Bull"
  • Parerea mea: De principiu il inteleg. Are un temperament mai greu, egocentric, nu se adapteaza usor la schimbarile de regulament, dovada si prestatiile slabe de cand a revenit in F1. La Lotus mai facea ceva, dar apoi doar mici sclipiri de moment. Nicio alta echipa nu cred ca i-ar accepta salarul vs performantele pe care le demonstreaza de cativa ani. Potential si talent are, dar caracterul sau il impiedica sa se adapteze la actualele monoposturi pentru a fi performant din nou. Deci daca Ferrari nu il mai doreste, ceea ce ar fi o varianta logica, atunci clar nu prea il vad in alta echipa.
    Raikkonen se va retrage din Formula 1 dacă nu rămâne la Ferrari în 2016
  • Hai sa pornit de la ipoteza ca de fiecare data cand a aparut o schimbare la motor, Renault s-a trezit mai tarziu ca si ceilalti, dar apoi a construit un motor cu care s-au putut obtine rezultate bune de tot. Poate totusi pentru la anul isi mai revine cu acest nou proiect. Evident daca regulamentul permite cat de cat sa dezvolte ceva consistent si nu doar sa schimbe culoarea bujiilor...
    Red Bull: "Îmbunatăţirile la motorul Renault vor fi disponibile doar în ultimele trei curse"
  • intrucat reducerea de costuri este un subiect , si este chiar principala preocupare, am o propunere: hai sa desfiintam formula 1 de tot.zero costuri!
    Mercedes confirmă intenţia de a accepta dezvoltarea motoarelor şi în timpul sezonului 2016
Pagina
12345...383940...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău