• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Din punctul asta de vedere il admir pe Mateschitz. Redbull pentru rezultate si Torro Rosso tocmai pentru tinere talente care sa poate dovedi. De ce nu face asta si Ferrari si McLaren? Hai ca Mercedes este noua in bransa ca echipa si Williams are destule probleme financiare. Dar ar fi 24-26 masini prezente pe grila, poate eventual calificari pentru primele 24 pozitii la start. Manor nu ar mai incurca pe circuit decat daca ar obtine in sfarsit ceva performante.
    McLaren intenţionează să-l plaseze pe Magnussen la o altă echipă în 2016
  • De principiu sportul ar trebui dictat de sportivi. Nu de echipe, pentru ca feicare va fi partinitoare, nu de CVC implicit Bernie, pentru ca va urmari doar profit preferabil imediat, si nimic altceva. In mod ideal, FIA ar fi in masura sa impuna regulamente, pentru ca este in masura sa sprijine sportul, si sa priveasca si viabilitatea financiara. Si ca FIA sa poata lua deciziile corecte ar trebui sa existe in continuare Grup de Strategie si FOA, Asociatia Pilotilor, etc. care fiind direct implicate, sa propuna FIA solutii, idei, directii, etc, dar cu drepturi doar consultative si nu drept de vot real, eventual doar in cazul unei unanimitati. Sweet dreams....
    Ecclestone propune ca echipele să nu aibă nicio influenţă asupra regulamentului
  • In calitate de cel mai titrat furnizor de motoare mi se pare destul de lamentabil sa declari cele de mai sus. Adica este prea costisitor sa dezvolti motorul la nivelul stachetei ridicate de mercedes. Intrebarea mea in aceste conditii: de ce nu a impus stacheta Renault?
    Renault: "Nu ne permitem să rămâne doar furnizori de motoare în Formula 1"
  • @MKS: de principiu Renault recent a mai avut o echipa proprie si s-a dovedit ca nu stiu sa faca monoposturi care sa bata, asa ca in afara de motor nu au niciun as in maneca. Iar la motor... aveau cei mai multi clienti, au cei mai putini clienti din cauza designului motorului pe care nu il pot schimba decat acele "jetoane" limitate. Nu prea vad as in maneca, decat poate pe fiabilitate. Apoi poate se vor mai apropia de ceilalti, dar cam atat.
    Renault: "Nu ne grăbim să prelungim contractul cu Red Bull pentru motoare"
  • Sunt curios daca Rosberg si Hamilton erau in roluri inverse, daca atitudinea Mercedes era la fel... Parerea mea ca nu. Pe de alta parte, calculul pe hartie a fost corect, pentru ca avantajul lui Ham era cam cat de un schimb de roti, la care se adauga si viteza redusa din cauza de virtual safety car-ul prezentat si apoi sc real introdus. Ceea ce cred eu ca s-a intamplat, Ham a redus viteza mai repede decat ceilalti, si tocmai acele cateva secunde au facut diferenta, plus acea mica eroare la schimbul de roti. De principiu avand in vedere ca mai erau doar cateva ture si depasirile sunt aproape imposibile la Monaco, Ham trebuia sa nu schimbe chiar daca cei din spate ar fi venit cu roti proaspete. Asa cum pe parcursul timpului s-a dovedit in mai multe randuri, in ultimele ture este foarte probabil ca cel din fata sa pastreze pozitia la Monaco. Primul impuls al Mercedes a fost ca Ham sa ramana pe pista, si era cel corect. Ham a supra evaluat situatia fara sa aiba toate elementele si a vrut roti noi. Calculul pe hartie al Mercedes era si el corect cand a spus, ok schimbam, cu toate ca o intrare la boxe intotdeauna vine cu un risc in plus, care trebuie bine evaluat daca merita sau nu sa il asumi. Nu era risc de pana, nu erau uzate peste nivelul de utilizabilitate. Cu toate ca Mercedes isi asuma vina pentru eroarea de strategie, parerea mea este ca Ham o poarta in proportie de minim 80%.
    Mercedes analizează cauzele erorii de strategie de la Monaco
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău