• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Super Helmut Marko asta. De fapt ne-am obisnuit cu declaratiile lui incendiare, rupte de realitate si contradictorii :) Oricum, stie sa traga niste semnale de alarma, si, in cazul de fata, justificate.
    Red Bull neagă propriile declaraţii despre retragere: "Nu au niciun sens"
  • aa, si faza cu testele e un pic deplasata... adica ratezi o cursa sa testezi cele 2 monoposturi in conditiile in care ai 3 sesiuni de teste.... Cam neplauzibil...
    Raikkonen: "Am sacrificat rezultatul din Spania pentru binele Ferrari"
  • Mai degraba Raikonnen era nemultumit si nu s-a descurcat nici pe atat cu monopostul. Asa ca s-a decis probabil raikkonen cu ferrari, sa nu foloseasca noile update-uri. Eu as merge pe varianta asta. Mai ales ca s-a plans la un moment dat, asa cum scrie si in articolul de mai sus, de noile update-uri. Adica din nou este un motiv pentru care ceva nu a mers cum trebuie....
    Raikkonen: "Am sacrificat rezultatul din Spania pentru binele Ferrari"
  • Helmut Marko a mai facut declaratii incendiare, luate de nicaieri, dar ii pot intelege pozitia. Dupa ce a reusit sa domine 4 ani campionatul, acum este eliminat din aeasta postura in mare parte din cauza regulamentului. Renault a fost prins pe picior gresit in momentul marii schimbari si practic nu mai are voie sa schimbe nimic. Asa ca RBR chiar are o problema... sau schimba furnizorul de motoare sau se retrage, pentru ca nu cred ca o sa accepte sa fie la nivelul Manor. De fapt pentru situatia asta din nou vina o poarta Bernie, pentru ca datorita politicii sale au plecat multi furnizori de motoare si practic daca ai probleme nu ai din ce alege. Mercedes e in frunte, Ferrari recupereaza pe acolo, dar niciunul nu va da motorul principal altora ca apio sa fie batuti, si mai ramane Renault care e scos din ecuatie inca bine cativa ani.
    Red Bull susţine că se va retrage din Formula 1 dacă Audi nu va deveni furnizor de motoare
  • Acum stau sa ma gandesc daca sunt gandurile lui si atunci ho ca nici vettel nu a devenit campion din prima, ci a construit cu redbull impreuna, iar acum este iar un nou inceput de era. Sau este doar un mesaj cu bataie lunga catre Renault, sa nu urle doar echipa Redbull, caz in care foarte bine lucreaza in echipa.
    Ricciardo avertizează că ar putea pleca de la Red Bull în absenţa performanţelor
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău