• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Mclaren este inca in teste ca sa uneasca mai multe elemente. Vezi anul trecut cum aratau majoritatea monoposturilor cu tot felul de comportamente ciudate si surprize. Anul acesta, mai ales prima jumatate de sezon, McLaren are amnistie de la injurii. De la anul vom vedea .... Curios insa ca Manor, adica Marussia asa cum figureaza pe tabele, inca persista, desi e cu 5 secunde in urma. Oare cat o sa mai tina?
    Button: "Monopostul McLaren a fost înfricoşător. Nu vom câştiga puncte în 2015"
  • acum ar trebui sa fiu carcotas şi sa intreb ce se intampla cu strategia identica impusa pentru cei doi piloti Mercedes? ok ok interesul echipei, etc, dar....
    Rosberg: "Am câştigat lupta cu Ferrari pentru dezvoltarea monopostului"
  • Daca se ajunge ca in Abu Dhabi sa nu fie decis titlul la constructori in favoarea Mercedes, atunci va fi extraordinar pentru noi, dar vot de blam pentru Mercedes la ce masina si suprematie si-au asigurat prin blocarea asta a regulamentului de dezvoltare. Cat priveste pilotii, m-as mira ca Raikkonen sa aiba sanse, avand in vedere si rezultatele anilor trecuti, unde in afara de poate 2-4 sclipiri, in rest permanent a intervenit ceva. Vettel este foarte motivat, si Ferrari este pe val, asa ca poate strica ploile Mercedes, dar... sa vedem.
    Mercedes anticipează că titlurile mondiale se vor decide în ultima cursă
  • Eu sustin ca este un pilot puternic, dar e pus in umbra lui Ham prin politica Mercedes. Daca va reusi sa iasa din acest cerc vicios in care a intrat, atunci poate lupta cu Hamilton oricand, daca nu, atunci nu cred ca va mai ramane mult timp la Mercedes, invins fiind de propria neincredere in sine, indiferent de cat de multi i-o provoaca in jurul lui.
    Rosberg admite că nu-l poate opri pe Hamilton în curse
  • Hai sa transformam "Formula 1" in "Formula Cheap One" in care doar 1 max doua echipe pot avea avantaje, care platesc direct la Bernie dreptul de autor pe anul respectiv, restul sa ia motoare de serie aleator alese de pe banda din fabrica de catre omul lui Bernie. Cauciucurile trebuie sa fie second hand pe 13 pentru restu si pe 18 pentru cele 1-2 echipe cu dreptul de autor. Telemetria se va face cu porumbel calator pe linia de start sosire hranit moderat si ala. In boxe vor fi doar 2 mecanici, etc.
    Ecclestone propune introducerea unor motoare mai ieftine pentru echipele mici
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău