• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • - Pentru Vettel a fost si o confirmare personala. Dupa ce anul trecut s-a chinuit tot anul, ceva se "rupe", iar un loc 1 dupa o cursa buna restaureaza acel ceva. Cu toate astea ramane cu picioarele pe pamant şi este integru in comportament si atitudine. - La polul opus, cum spunea si MKS, vot de blam pentru Hamilton vis-a-vis de comportamentul lui. Dublu campion mondial si striga la inginer in timpul cursei, dupa cursa devine un copil rasfatat caruia tocmai i-au luat jucaria , nu merge la cantarul obligatoriu decat dupa 2-3 indemnuri, sta cu spatele la toti in camera de asteptare. - De asemeni un mic vot de blam pentru Mercedes care a declarat in nenumarate randuri ca da sanse egale pilotilor sai, si ca nu accepta strategii diferite pentru piloti, pentru ca in cursa asta practic sa il sacrifice pe Rosberg pentru a acoperi posibilelele strategii ale lui Vettel. Si asta in conditiile in care cam de la mijlocul cursei era cam clar ca au gresit strategia de cauciururi.
    Vettel: "Victoria se datorează temperaturuilor ridicate din Malaysia"
  • Da... sunt curios ce o sa declare daca incepe sa il bata Ferrari...
    Hamilton: "Mă bucur că Ferrari se descurcă atât de bine"
  • Daca privim punctual situatia RBR este nasoala pentru ca ei produc totul in masina, cu exceptia motorului. Si actual totul pare sa functioneze bine in afara de motor. Normal ca sunt frustrati. SI problema lor nu prea are solutie nici pe termen scurt, nici pe termen mediu. Renault este frustrata pentru ca a gresit motorul si nu poate remedia situatia fiind blocata de regulament.... poate si din lipsa de inspiratie. SI de asemeni nu are nicio solutie. Daca privim in ansamblu problema, risca Formula 1 sa ramana cu 2 furnizori de motoare? Sauber, Lotus, Manor, Force India au probleme financiare. Daca privim pesimist un pic exista sanse mici dar reale ca in f1 sa ramana 4 echipe cu 2 furnizori de motoare intre care diferenta este clara si bine definita. Eu spun ca este o problema mare care ar trebui sa deschida ceva ochi pe la Bernie, sau CVC, sau Todt ....
    Renault analizează retragerea din Formula 1, care ar determina şi plecarea Red Bull din competiţie
  • Anul trecut au fost 4 echipe in contract cu Renault, toate 4 nemultumite de contraperformantele motorului. Anul acesta au ramas 2 cu o nemultumire in crestere. Din echipele de anul trecut doar RBR a reusit sa castige curse. Deci rbr nu are probleme decat cu motorul, in rest s-ar cam descurca. Renault are in parte dreptate, nu motorul de la ei este singura lor problema, mai este si problema ca nu au cu ce sa il inlocuiasca. Renault este o echipa titrata in lumea motorsportului, titrata in F1. Cu aceasta generatie de motoare a gresit, probabil urmatoarea va fi mai buna, dar comportamentul lor in legatura cu aceste fapte este demn de criticat.
    Renault: "Newey minte. Motorul nu este singura problemă pentru Red Bull"
  • Mda.... Hamilton nu se dezminte in declaratiile de parvenit.... Totusi, cand RBR a dominat cursele, pentru ca a exploatat mai bine un regulament, care apoi a fost schimbat sa se elimine evantajul si apoi iar au fost inventivi, ceea ce este foarte bine. Suprematia de azi a Mercedes este datorata nu inventivitatii ci unei situatii de fapt nasoala: regulamentul a fost inghetat inainte de a fi pus in practica. Nu ai voie sa te atingi de motor decat ici colo, si asta inainte de "a-l pune pe asfalt" si a vedea de fapt daca macar porneste. Cele doua situatii nu se compara.
    Hamilton salută revenirea lui Alonso: "Avem nevoie de cei mai buni piloţi"
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău