• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • De aceeasi parere cu MKS Deci dupa o perioada de glorie datorata atat fiabilitatii si nu superioritatii motorului Renault, deci mai mult inventivitatii lui Newey, vine Renault cu un motor cu un minus de 70 de cai fata de Mercedes, si -50 fata de Ferrari. Se poate intampla. Anul urmator Ferrari recupereaza purernic, iar Renault vine evolutia de la -70 la -100 cai, si de vina este RBR ca cere un motor cu care sa aiba sanse. Sau de fapt de vina este Ricciardo care cu -70 cai a castigat cateva curse totusi si nu a dovedit ca este pilot bun. Eu simt o mica panica la Renault, chiar nu prea au habar in ce directie sa o mai ia sa reduca diferenta fata de Ferrari si Mercedes. A ramas si fara clienti in afara de RBR si TR care sunt extrem de frustrati si ei, si pe termen lung garantat nu vor tolera situatia. Poate vor veni cu propriul motor, dar atunci daca Renault nu vrea sa se retraga.... cui vor vinde motoarele subperformante?
    Renault admite că nu are un motor cu care Red Bull să poată câştiga curse
  • Chiar ar fi ok mai multi producatori, sa fie si acolo competitie un pic. Dar sunt curios cum se vor stabili limite atunci pentru cauciucuri :D, ca sa nu ajungem iar cu pneuri supersoft ce rezista un weekend intreg.
    Pirelli nu va rămâne în Formula 1 în 2017 în absenţa unui regulament tehnic adoptat
  • Dar Rbr vrea sa vanda academia sa? Toro Rosso este pepiniera in care sa isi permita testarea pilotilor care sa acceada la RBR in caz ca se iveste un loc liber plus este un loc si de pentru eventuale negocieri fara a atinge echipa de varf. Varianta asta a functionat pana acum si... cu exceptia acestei generatii a motorului Renault .... nu s-a schimbat nimic. Consider ca daca se iveste o solutie pentru a remedia deficitul de putere si fiabilitate a motorului, varianta RBR poate functiona ca si pana acum fara probleme.
    Renault exclude retragerea din Formula 1
  • De riecare data cand a existat un avantaj , s-a modificat regulamentul. Eleroane duble, etc. Poate se aplica si in cazul asta ceva pentru ca incet incet reiteram era senna-prost.
    Mercedes: "Este doar o problemă de timp până când vom fi ajunşi de Ferrari"
  • Button este destul de "batran" si experimentat cat sa fie obiectiv si nu inflacarat de moment. Ok, trebuie sa faca declaratii pozitive pentru a pastra avantul, dar aici este un pic mai mult. Sa vedem daca si cand se adeveresc aceste predictii.
    Button: "McLaren, singura echipă care poate lupta cu Mercedes pe termen lung"
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău