• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Da, dar dupa 37 de ani nu sunt in stare sa creeze un motor care sa fie macar cat ceilalti doi constructori de motoare. Evident ca Redbull este nemultumita. Nici inainte de aceasta noua epoca Renault nu furmiza cea mai mare putere, dar era pe acolo, si cu aerodinamica lui Newey erau in frunte. Acum nu mai este posibil cu nicio aerodinamica sa aiba vre sansa, pentru ca deficitul este imens. Practic alta liga. Cert este ca exista o ruptura acolo intre Rbr si Renault care se adanceste. Renault a gresit cu acest motor, iar regulamentul nu permite schimbari inca ani buni, iar RBR nu inghite asta. Sa vedem ce urmeaza
    Renault acuză Red Bull de presiuni pentru o "cursă feroce de dezvoltare" a motorului
  • Aici Sauber a gresit. Avea un contract valabil si a mai semnat doua contracte. Practic s-a pus singur in situatia de a da 2 scaune pentru trei .... piloti. Inteleg problemele financiare, dar trebuia rezolvata problema cu Van de Garde inainte de sfarsitul anului 2014. Astfel poat isi gasea si el un loc la alta echipa si nu mai putea ridica pretentii financiare. Dar in conditiile create de Sauber, nu ma mira situatia in care este.
    Presă: Van der Garde va primi 15 milioane de dolari pentru a renunţa la contractul cu Sauber
  • @ferr1: regulamentul se refera la pilot si nu la echipa. Ricciardo are inregistrat pentru anul acesta primul motor, si cel de al doilea. Primul s-a defectat, asa ca teroetic el are deja o unitate epuizata, indiferent cate unitati mai are echipa in pod sau la pilotul vecin.
    Ricciardo rămâne cu numai trei motoare: prima unitate are o defecţiune care nu poate fi remediată
  • Hai sa nu dam cu pietre prematur. Au facut un motor nou nout nerulat pe pista, si, din cate afirma ei, "tehnologii noi in zone neexplorate". E normal pe undeva sa puste cate ceva ici colo. Pentru asta sunt testele. SIncer este o prostie ca nu sunt lasati sa testeze cand vor ei. Ok, probleme financiare, dar sportul este totusi un mare banc de probe. Cursele ar fi mai interesante cu mai multe posibilitati de teste. Dar s-a povestit pe tema asta mult deja. Datele din teste sunt interesante, dar nu sunt rezultate de curse. Cred ca undeva prin Bahrain sau Spania o sa aflam cine cum sta.
    Teste Barcelona, ziua 3: Maldonado, cel mai rapid. Noi defecţiuni tehnice pentru McLaren
  • Jos palaria la cum se descurca Force India din punct de vedere financiar. Face ce face, compromisuri si alte cele, dar este acolo.
    Mercedes dezvăluie programul testelor de la Barcelona
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău