• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Interesant va fi in orice caz. Nu am incredere in Raikkonen ca va face ceva mai mult pe la Ferrari, iar Vettel este acum cu o imagine antitetica un pic, adica a avut cu siguranta o mare contributie alaturi de Newey la monopostul care a dominat 4 ani campionatul, dar pe de alta parte, anul acesta a fost evidentiat de o totala inadaptare plusate de ghinioane. Renault a dat-o in bara cu motorul, dar nici Ferrari nu e prea roz la acest capitol, deci ca motor din lac in put. Dar oricum un aer proaspat poate fi de bun augur, asa ca sa vedem ce va fi. Eu unul sunt curios si increzator!
    Ferrari: "Alonso ocupă un loc special, însă Vettel va scrie un nou capitol în istoria echipei"
  • Da, si in momentul in care Bernie a permis introducerea noilor motoare, putea sa impuna un pret maximal de dublul celor atunci actuale, ceea ce era sa spunem 10 mil, si se rezolva problema. Nu au decat sa recupereze in timp investitiile facute in dezvoltare, nu din primul an. Pe de alta parte, mai este o chestie cu pretul pe motoare, Echipele mici garantat nu primesc aceeasi specificatie de motoare ca si cele de uzina, dar platesc cu atat mai mult si astfel nu au sanse de prim plutin decat prin miracole dar sprijina financiar primele linii de start. . Oare gresesc?
    Ecclestone: "Echipele mici nu vor primi mai mulţi bani. Constructorii să reducă preţurile motoarelor"
  • De principiu, Vettel a primit al patrulea sasiu anul acesta, deci productia a fost de 5-6 monoposturi? inseamna ca 3 nu ar trebui sa fie irealizabil, mai ales ca nu trebuie dezvoltare, decat productie. Nu minimalizez totusi efortul suplimentar.... Dar as prefera 10 echipe cu doua monoposturi, decat doua echipe cu 10 monoposturi.
    Red Bull este pregatita sa furnizeze trei monoposturi
  • De principiu intre sub 15 ani si peste 70 de ani mai este o mica categorie de oameni care par a fi interesati de Formula 1, poate ca reprezentam o felie prea mica de procente... Dar citind articolul.... chiar sa fi ajuns Formula 1 sa fie doar un spot publicitar de tampoane ?
    Ecclestone: "Formula 1 nu are nevoie de fani tineri, pentru că nu au bani"
  • Pai.... ar trebui sa parcurga parca 300 km intr-un monopost, plus alte conditii si matanii catre Zeul Bernie, ca sa primeasca superlicenta, apoi cei 45.000 de euro... parca lipseste cel putin un zero sau doua ca sa participe echipa la competitie.... In rest ar fi o senzatie interesanta ca o femeie sa ia startul in cursa. I-ar cam "lua fata" cum se spune, lui Susie Wolf, dar ar prinde bine sportului. Doar sa nu joace biliard la start ca si Grosjean acum cativa ani....
    Pilotul de sex feminin Alice Powell ar putea concura pentru Caterham în Abu Dhabi
Pagina
12345...535455...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău