• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Foarte interesanta cursa! Un amendament din partea mea... Vettel a depasit un pic limita, dar din punctul meu de vedere justificat. Hamilton este un nesimtit atat pe pista cat si in exterior, si lucreaza nu ca un campion, cat pe dedesubturi si psihologic in sens negativ. Ham a franat intentionat ca Vettel sa intre in el si sa isi rupa aripa fata. Ar fi trebuit penalizat. In F1 nu se aplica condusul la distanta evitarii oricarui pericol... Vettel daca ceda iesea psihologic atacat de Hamilton. Chiar a fost necesar sa il puna la punct pe derbedeule de Hamilton, poate alta data va gandi de doua ori inainte de a face astfel de porcarii nedemne de un om care a castigat un campionat mondial de F1 ca persionalitate de campion nu are...
    Cursă nebună în Azerbaidjan: Ricciardo a câștigat, Bottas și Stroll pe podium după numeroase probleme pentru Hamilton și Vettel
  • Citeam mai sus comentariile. Parerea mea e ca in Bucuresti si in zona se inmatriculeaza masinile existente deja, dar cu nr de Bulgaria. Oricum, ingrijorarile statale sunt destul de ciudate. Adica se asteapta sa creasca inmatricularile masinilor noi, in conditiile in care veniturile medii nu permit asta, dar fara o masina nu ai sanse de supravietuire in majoritatea domeniilor. De exemplu un pret sub 10.000-13.000 euro, evident ca o sa optezi pentru o masina buna cu dotari, vs o rata la o masina noua low cost fara nicio dotare.
    Raport îngrijorător după primele 3 luni ale anului: românii înmatriculează de 6 ori mai multe mașini second-hand decât vehicule noi
  • De acord cu mobius. De principiu este gre de tot sa concurezi impotriva cuiva care nu stie sa piarda, dar apoi cu atat mai dulce este sa castigi. Ramane de vazut ce se va intampla in curse, dar sa nu uitam ca Mercedes nu este pripit in decizii, iar Botas a dovedit ca este pilot, chiar daca pana acum nu a avut pe ce obtine performante majore.
    Bottas este convins că va avea șanse egale cu Hamilton: "Nu voi fi numărul 2 la Mercedes"
  • Sincer daca eu as fi factor de decizie al unui constructor de motoare, azi as decide sa nu ma implic in F1. Regulamentul nu permite aproape nicio dezvoltare, totul blocat de ani de zile intr-o situatie net in favoarea Mercedes. De principiu cand cineva isi facea un avantaj mai mare, se mai taia avansul, si era oarecum ok, desi trebuie aplaudata inovatia nu taiata. Azi suntem in situatia in care nu ai voie sa faci practic nimic. Sa vedem daca Ross Brawn va avea o idee buna in viitorul apropiat.
    După Ford, constructorii BMW şi Toyota refuză revenirea în Formula 1: "Nu avem niciun plan să concurăm în Marele Circ"
  • si uite asa, daca era o altfel de impartire a drepturilor de TV am fi avut POATE Manor in continuare pe grila. A mai fost salvat o data de la faliment, dar a doua oara nu a mai apucat. Da, a fost in spatele tuturor, dar a fost acolo pe grila de start si la bugetul care il aveau .... s-au descurcat pana acum. Poate noua conducere a F1 va regandi situatia financiara si nu va omori echipele mai mici. CHiar nu imi doresc o formula 1 ca si un meci de tenis ... adica un meci intre 2 adversari.
    Formula 1 rămâne cu numai 10 echipe: Manor și-a închis porțile după ce nu a găsit niciun cumpărător
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău