• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Eu o consider o veste foarte buna. titluri cu 4 echipe si o persoana pe care orice echipa o vrea la conducere, reprezinta un gir care merita oferit. Ross Brawn este un om care este dedicat sportului cu motor, si un vizionar puternic. Bernie era un lider cu mana de fier, dar care a fost dominat de cursa pentru bani probabil dictata de CVC Capital, pe de alta parte a cam pierdut contactul cu latura sportiva, motorsportul, atentia lui fiind captata din ce in ce mai mult de latura financiara, de profit cat mai rapid. Nu pot sa il condamn, F1 a rezistat mult ani in diferite ere politice si financiare, cu foarte multe provocari, dar atat fanii F1 cat si lumea interioara F1 isi doresc altceva decat directia in care a luat-o acest sport. Ross Brawn nu are o sarcina usoara, intrucat are de infruntat multe provocari. Echipele mici sunt foarte inventive, dar in pericol de deces financiar, echipele mari sunt frustrate pentru ca au calusul in gura pentru dezvoltarea libera, contractele preferentiale produc si mai mari dezechilibre, si in aceasta aura avem un regulament sportiv care nu poate fi schimbat brusc, dar care este in multe directii chiar ilar. Cred insa ca Ross Brawn are atat caracterul necesar, cat si aptitudinile tehnice cat sa aduca o schimbare pozitiva. Ramane sa vedem, dar eu am incredere ca vin vremuri mai bune.
    O nouă eră pentru Formula 1: Ecclestone, îndepărtat de la conducere și înlocuit cu Ross Brawn, care promite reguli mai simple
  • Gabi, daca se ridica interdictiile de aparare a pilotului, ar fi un lucru bun, si daca cauciucurile ar rezista mai multe ture in folosire maxima, atunci am vedea spectacol. In conditiile in care poti adaca 3-4 curbe si apoi trebuie sa mentii 2.1 secunde sa nu strici anvelopa, ca apoi sa sper ca la boxe sa faci ceva.... Adica sa vedem ce o ghicit Pirelli pentru anul asta.
    FIA anunță spectacol de gală: monoposturile de Formula 1 vor fi cu 40 km/h mai rapide în viraje decât în 2016
  • @lol: asa este, asa am spus despre Honda, dar sa nu uitam ca suntem niste spectatori, outsideri. Ceea ce am spus despre Honda, ceea ce spun acum, sunt simple presupuneri personale, pe baza unor fapte care ajung la noi pe cai publice. Evident ca daca nu se confirma, nu inseamna ca eu sau JugaruGabi (care de altfel are de comentarii foarte la obiect) suntem incompetenti, ci ca teoriile noastre nu s-au confirmat. Sunt doar puncte de vedere care se discuta :)
    Brawn avertizează că noul regulament nu va schimba ierarhiile: "Mercedes va rămâne puternică și în 2017"
  • An nou, proiecte noi, dar si regulament nou. Mercedes este in loja cu monopostul, a inceput din timp sa faca unul nou, cu resurse destule, avand deja o solutie puternica a anilor trecuti. Ferrari are o problema, a dezvoltat monopostul sub noul regulament in conditiile de reorganizare interna a echipei. Adica probabil au fost multe momente in care tu termini ceea ce eu am gandit si el a inceput sa faca. Sa vedem totusi rezultatul. RBR aerodinamic sigur creste, iar motorul este reconstruit, nu doar modificat cel existent, deci ar trebui sa fie mai aproape de Mercedes. Honda a reconstruit motorul de la zero si el, asa ca s-ar putea sa nu mai fie "GP2....GP2...." ci sa se mai apropie de elita. Aerodinamic nu imi pot inchipui in ce stadiu este McLaren. Williams sper ca a rezolvat problemele financiare, ca de descurcat s-ar descurca bine daca ar avea cu ce. Oricum Pady Lowe este un mare castig, dar evident nu pentru ianuarie ca proaspat (re)venit. Si mai e problema pilotilor. Un rookie si un post nesigur in conditiile in care trebuie implementata o tehnologie pe un regulament nou, construit pe buget mic .... Parca nu o sa concureze cu Mercedes inca. In rest... toti dezvolta si spera. Apropo, de Manor stiti ceva? Am inteles ca au conceptul gata, dar nu pot intra in construirea monopostului, fiind in proceduri de faliment. Limita ar fi 20 ianuarie de a gasi un finantator, sau .... nu.
    Brawn avertizează că noul regulament nu va schimba ierarhiile: "Mercedes va rămâne puternică și în 2017"
  • De unde stie Ferrari ce suspensii vor utiliza rivalii?
    Controverse înainte de sezonul 2017: Ferrari contestă suspensiile pregătite de Mercedes şi Red Bull
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău