• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Ion, sunt de acord cu tine. Nu de alta, dar intre weekendul totul este ok, si exact inaintea startului cade tot. Solutia respectiva ar fi fost folosita doar inainte de start? sau la fabrica inainte de weekend. Vorbim de cabluri din coloana de directie. In fine, exista teoria conspiratiei si simpla intamplare. Nu vom afla niciodata :) Cert este ca pe nico nu cred ca l-ar acuza cineva, pe cand la Hamilton cam toti devin suspiciosi, cum spunea si Ion. Asta denota multe despre caracterul lui Hamilton.
    Defecţiunea tehnică a lui Rosberg din Singapore, cauzată de o substanţă care a contaminat coloana de direcţie
  • Banuiesc ca vorbeste din punct de vedere al pregatirii fizice si faptul ca trageai de volan destul de tare in curbe sa mentii monopostul pe traiectorie, frana era dictata de puterea talpii, etc. Aceste lucruri s-au schimbat mult, poti manevra cu usurinta un monopost, dar sa nu uitam totusi alte dificultati care au aparut in pilotaj: in 1980 pe volan aparea un buton. Azi este imperativ sa aiba LCD larg pe langa alte bine peste 20 de butoane....
    FIA ar putea modifica regulamentul tehnic pentru ca monoposturile să fie mai dificil de pilotat
  • Sunt curios cum o sa reziste Hamilton la Ferrari cu temperamentul lui... Mclaren l-a crescut, Mercedes deja il gestioneaza greu de tot ...
    Hamilton, curtat de Ferrari drept posibil înlocuitor pentru Alonso
  • Telemetria nu as restrictiona-o. Este un mod de a sti ce se intampla cu monopostul, date foarte importante in dezvoltarea acestuia. Inginerii trebuie lasati liberi sa lucreze, iar pilotii sa piloteze.
    Ecclestone sugerează că telemetria ar putea fi restricţionată
  • Si sa nu uitam unde a fost anii trecuti Williams, si unde este anul acesta. Da, este intr-adevar meritul motorului Mercedes, dar acelasi motor este si in Force India, si in McLaren. Pe langa faptul ca Williams face o treaba extraordinara anul acesta, totusi este si meritul pilotilor de a gasi solutii lucrand puternic prin simulatoare, etc. Trebuie sa recunoastem ca Massa are un aport puternic venind de la Ferrari. Nu ii micsorez aportul lui Bottas la dezvoltarea monopostului, dar trebuie sa privim care de unde vine. Oricum astea sunt doar supozitii, realitatea clara este strict secreta si tine de interiorul echipelor. Cat despre performantele lui Massa la Ferrari, el era pus acolo doar sa il ajute pe pilotul nr.1 Raikkonen apoi pe pilotul nr.1 Alonso. Cam care poate fi atitudinea ta cand esti pus cu botul pe labe? Anul acesta este anul in care s adat jos lantul de pe el, asa ca hai sa ii dam o sansa morala sa ne arate daca stie sau nu stie ceva.
    Massa crede că Williams poate învinge Red Bull în lupta pentru locul doi
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău